Gå til innhold

Oblivion lanseres i mars (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spesialutgavene inneholder blant annet en dokumentar om utviklingen av spillet, en gullmynt og guide til spillverdenen.

Hvor, hvor, hvor!? Jeg har forhåndsbestilt den vanlige utgaven allerede, men jeg vil ha denne i stedet :p Håper den blir tilgjengelig snart...

Skrevet

Allerede? Det var først satt til å komme i November 2005, så ordet "allerede" passer ikke inn noen plass i denne sammenhengen.

Jeg håper de holder det tilbake til de har klart å fjerne alle "svære" bugs i det.

Venter gjerne til 2007 for å få ett perfekt Oblivion :cool:

Skrevet
Allerede? Det var først satt til å komme i November 2005, så ordet "allerede" passer ikke inn noen plass i denne sammenhengen.

5451872[/snapback]

Jeg reagerte også på den der. De kunne like gjerne skrevet "Oblivion lanseres allerede 3 måneder etter sin opprinnelige lanseringsdato". :p

Det høres i allefall veldig rart ut å ha med ordet "allerede", siden Bethesdasoft i det siste har sagt at spillet skal komme "early 2006" (det står faktisk på nettstedet deres i skrivende stund). Hva man tolker dette til blir jo en annen sak, men i verste fall kan man vel tolke det til å gjelde første halvdel av 2006. Da vil i såfall 24. mars være sånn midt på treet, siden det er omtrent så midt i denne perioden som det er mulig å få det.

Uansett gleder jeg meg noe helt sinnsykt til å få satt klørne i dette spillet. :yes:

Skrevet

5451872[/snapback]

Jeg skriver "allerede" fordi den forrige datoen 2K Games og den norske distributøren opererte med (etter at spillet ble utsatt fra november) var i slutten av april.

Skrevet (endret)

Noen som kan anbefale en bra nettbutikk (i Norge) jeg kan forhåndsbestille fra slik at jeg får det til releasedatoen?

Endret av Juke
Skrevet

5451872[/snapback]

Jeg skriver "allerede" fordi den forrige datoen 2K Games og den norske distributøren opererte med (etter at spillet ble utsatt fra november) var i slutten av april.

5452054[/snapback]

Allerede burde da vært byttet ut med "etter mye om og men", hehe.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...