Gå til innhold

Mindre Toughbook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fader også, 12000kr i statene, 20laks her! Dårlig gjort :(

5171435[/snapback]

Det var bare et estimat fra HW sin side. Jeg estimerer at vi kan gange prisen i dollar med ca 8-8,5 for å få de laveste norske prisene. Altså rundt 17-18.000 kr. Det gamle estimatet med prisen i dollar ganger 10 stemte bedre da dollarkursen var rundt 8. Siden dollarkursen går litt opp og ned så synes jeg det er riktigere å gange med dollarkursen + 2.

 

Den DVD-rom-løsninga der synes jeg var lekker og sikkert plassbesparende. Altså genialt for å holde vekta nede. Håper vi får de flere bærbare i norge med samme løsning etter hvert.

 

kindings: Du kan få hjemmePCavtale selv om det ikke er ditt firmas vanligste leverandør som selger den.

Lenke til kommentar

Det var jo ingen militær-laptop, men cd-rom løsningen er jo kjærkommen. Den vanlige "trekk ut - sett inn - skyv inn" løsningen er ikke den mest robuste tingen jeg vet om.

 

OT: Hva med en vanntett laptop?

 

Blir kanskje vannskelig med periferiutstyr med tanke på usb på utsiden..

 

Når jeg tenker meg om, så kjenner jeg at dette ikke var dette så gjennomtenkt...

Lenke til kommentar
Det var jo ingen militær-laptop, men cd-rom løsningen er jo kjærkommen. Den vanlige "trekk ut - sett inn - skyv inn" løsningen er ikke den mest robuste tingen jeg vet om.

 

OT: Hva med en vanntett laptop?

 

Blir kanskje vannskelig med periferiutstyr med tanke på usb på utsiden.. 

 

Når jeg tenker meg om, så kjenner jeg at dette ikke var dette så gjennomtenkt...

5175303[/snapback]

mener å ha sett laptopper som er "vanntette", dvs de tåler vannsøl etc, men antageligvis ikke badekaret :) Det meste av periferiutstyr kan vel teoretisk kobles til via Bluetooth eller liknende, dvs dersom man virkelig går inn for det, så kan man gjøre USB porter etc overflødig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...