Gå til innhold

Oblivion utsatt til neste år (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HELSIKE! Nå begynner jeg å bli forbanna på disse tufsete utviklerne som tydelig vis aldri har hatt matematikk i skolen. Kan de regne 1, 2, øh... 5?

Lurer på når de skal klare å holde det de lover. Enten er det utsatte spill, eller det er uferdige spill. Av og til også begge deler.

 

Jaja, får nå håpe at denne utsettelsen har gode intensjoner, og at det ikke blir noe à la STALKER og DNF.

Lenke til kommentar

Leste nyheten i dag tidlig. Det var trist ja, men det var lite uventet når ryktene begynte å komme om at spillet først skulle utsettes til desember for amerika osv.

 

Menmen, det var egentlig ikke det spillet jeg skulle kjøpe først til min xbox360. Ikke fordi jeg ikke vil ha det, men fordi jeg vil spille de andre launch titlene før jeg fordyper meg totalt i Elder Scrolls :)

Lenke til kommentar

Jeg får gå mot strømmen jeg da, for dette tar jeg som meget gode nyheter.

 

1. Bethesda ber om utsettelse for å lage et best mulig spill, uten bugs etc. = good

 

2. Publisher godkjenner utsettelsen til tross for det enorme salget de ville hatt før jul = good

 

3. Spillet lanseres litt inn i 2006 og er mer polert, mer bugfritt og får bedre omtaler = good

 

Hadde bare flere utviklere lært seg til det samme.

Lenke til kommentar

Hmmm, litt leit dette ja.....selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe spillet i utgangspunktet.

Men på den andre siden, nå får iallfall utviklerne mer tid på seg for å få det ferdig og få det til å bli et godt produkt. :)

 

Forøvrig er jeg nesten 100% sikker på at alle disse "uventede utsettelsene" vi har fått i den siste tiden er avtalt spill for galleriet ifra MS og utviklernes side. De sier først at de og de spillene er klare til launch av konsollen eller kommer like etter launch, deretter smyger de inn forsinkelsene i pressemeldinger nå og da ikke så lenge før launch dato. Både MS og utviklerne har visst ganske lenge at de aldri vil bli ferdige med alle spillene til launch, men de later som for å holde på interessen til folk of for å lage et stort spill sortiment. Dette er for å bygge opp hype fram mot launchdatoen og for å få mest mulig folk til å bestille konsollen, ren og skjær markedsføring.

 

Kan hende jeg tar feil, men tviler ikke på at min teori kan vise seg å være sann. :hmm:

 

Men, men, livet handler da om andre ting enn bare spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...