Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra test, riktig karakter. :)

 

Selv om disse ligger en tanke dypt nede i telefonen er er det tilrettelagt for at man både kan taste nummer og skrive meldinger utenå bli påført store smerter. Dermed

Og der stopper det... Skrivefeil?

 

Jeg ble ganske imponert av kvaliteten på både video og bilder.

Mange har sagt at bildene var dårlige og utydelige, men det er jo langt i fra sannheten.

Lenke til kommentar
...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever

Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk".

 

Ellers har det sneket seg inn noen skrivefeil. Jeg vet dette ble tatt opp i en annen tråd, om feilene skal rapporteres i forumet eller via mail. Da jeg ikke husker testers ønsker i saken, unnlater jeg å poste feilene i forumet.

 

Ellers en grei test.

Lenke til kommentar
...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever

Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk".

 

Ellers har det sneket seg inn noen skrivefeil. Jeg vet dette ble tatt opp i en annen tråd, om feilene skal rapporteres i forumet eller via mail. Da jeg ikke husker testers ønsker i saken, unnlater jeg å poste feilene i forumet.

 

Ellers en grei test.

5030993[/snapback]

 

Er enig meg Shhhh, tåpelig måte å skrive noe som enkelt som "tastene var etter vår mening i minste laget".

Lenke til kommentar
...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever

Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk".

5030993[/snapback]

 

Når jeg ser på det i ettertid så er jeg fullstendig enig. Jeg beklager det som ble skrevet og håper ikke at noen tok seg nær den setningen. Er nå endret.

Lenke til kommentar

I testen skrev dere:

 

Siden Xcute DV1 ikke kommer med noen Java-motor fins det heller ikke noen mulighet for å laste ned nye nytteprogrammer til telefonen.

 

I oppsumeringa skrev dere:

Java: Ja

MMS: Ja

Blåtann: Nei

IR-port: Nei

GSM1900: Ja

 

 

Ellers er dere en veldig god mobil side!! Keep up the good work!! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...