Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er poenget med å sette ned DPI'en? Det er da bare å kjøre full hele veien?

Det kan vel sikkert være veldig høvelig å kunne sette ned mussensitiviteten on the fly slik i spill, hvis man f.eks. liker å ha litt tregere mus når man er snikskytter eller noe. Er vel heller ikke noe poeng i å ha sensitivitet til 2000DPI hvis man bare har lav oppløsning. Hvis jeg har skjønt dette rett vil en sens. på 2000DPI si at når man beveger musen en tomme (2,54cm) så vil musen fyke over 2000 piksler på skjermen, som tilsvarer at litt over 1cm = hele 1024 piksler brede skrivebordet til mange. (mulig jeg ikke har skjønt det der).

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Litt off topic muligens, men om en ønsker å kjøpe denne eller G7 og samtidig ønsker å kjøpe et trådløst tastatur,så er valgmulighetene svært begrenset om en da ikke kjøper et tastatur med mus. Men da sitter en plutselig med 2, synest det er dårlig at du nærmest tvinges til å kjøpe tastatur med mus :wallbash:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hvorfor har dere ikke tatt med pris i +/- delen? Den koster i skrivende stund 695 på komplett, dette kan da ikke kalles billig? Hvorfor er ikke pris tatt med på minus-siden?

Vi har vurdert egenskaper ved musen. Pris er en ytre faktor som vil forandre seg med tiden, dessuten er det enkelt for folk å gjøre seg opp en mening om prisen selv.

Lenke til kommentar

Bare en tommelknapp er for lite, jeg ville savne å ha to. I tillegg er muligheten til å skifte oppløsning "on the fly" ikke særlig nyttig ettersom en må slippe taket og bevege hånda bakover for å trykke på "-"-knappen. (Dette er kanskje ikke tilfelle for en med mindre hender eller usannsynlig smidige fingre, men er sikker på at jeg ikke ville ha sjans uten å slippe taket.)

 

Godt forsøk, men blir nok Razer eller Microsoft på meg.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer G5 på en func, noen som har erfaringer?

Eg har denne kombinasjone, den funker ikkje på den rue siden, men upåklanderlig på den glatte :thumbup:

 

Det var litt hardt for meg å vende meg til formene på denne iforhold til MX1000, har alltid syns mx510 var litt "kantete", men etter en uke med hard BF2 spilling sitter den som støpt. Scrollhjulet er utrolig deilig.

 

Eg liker ihvertfall ergonomien til dene en f.eks Razer, dyt mus ja, men pokker for nøyaktig og god å spille med :cool:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...