Gå til innhold

Intervju om rollespillet The Witcher (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forventer ihvertfall ikke noe storverk, men interresant var det...

 

Hvor nært er samarbeidet melleom Bioware og CD Project?

Nøyaktig hvor nært de jobber sammen er vanskelig å svare på. Det som er fakta er at Bioware har hjulpet til med grafikkmotoren og en god del promotering.

Lenke til kommentar

Grafikken så veldig bra ut spør du meg. Men så lenge spillbarheten ikke er bra, så har ikke grafikken så mye å si. Men etter å ha sett bildene fra spillet, har jeg faktisk ganske store forventninger. Hvis spillbarheten er like bra som grafikken du så på bildene kan du regne med at jeg kjøper det. :yes:

Lenke til kommentar

Bioware = genial

 

Og når Bioware har, om så bare en liten finger, med i spillet, så lover dette bra. Og med det at de har en til nå lovende story fra en, for meg ukjent, forfatter, så kan dette bli bra.

 

Kanskje 2006 blir et bra RPG år. Om Atari kommer med Neverwinter Nights 2, og så dette, så kan det bli litt bedre enn andre år.

 

Btw, når man har Bioware for nesen, når kommer Dragons Age?????????

Lenke til kommentar

Tja, det vil vel vise seg kor utdatert grafikken vil vere...men med det grafiske detaljnivået spel har allereie i dag, meiner eg at den artistiske kvaliteten har vel so mykje å seie som den tekniske. Og den ser jo svært lovande ut. Dramatisk lyssetting of stemningsfylte bilete, akkurat slik eg likar det. :D

 

Det blir spennande å sjå korleis historia blir, men dersom den er skriven av ein av dei beste fantasy-forfattarane i eit land med over 38,5 millionar innbyggjarar kan det vel ikkje vere so veldig gale? Trur eg tek sjansen på å glede meg litt til The Witcher, i tillegg til alle dei andre spela eg ser fram til i 2006 (NWN2,Gothic3,TES4,Civ4...). Det kjem til å bli eit bra år. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...