Gå til innhold

Omtale av The Urbz: Sims in the City (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? :p synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall :D

Lenke til kommentar
Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? :p synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall :D

Dessverre så blir det slik ved lansering av konsoller osv. Mange spill bil omtrent slengt ut til lanseringen uten kvalitetssjekker o.l. Som regel er det bare et fåtalls titler som er gode.

 

Dette vil endre seg både på DS og PSP i løpet av året. De fleste AAA titlene kommer til sommeren/høsten/vinteren.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vel lov til å si at dette er et elendig DS spill? :p synes noen av spillene viser litt tegn til "rushing" men de kunne da vel ha tatt seg noen ekstra måneder og lagd et bedre spill? en ting jeg legger merke til i Untold Legends og, det er at musikken er veldig dårlig gjennomført det høres ut som midi omtrent, det og antagelig pga at det skulle være ute til US launch.. men ellers er spillet knall  :D

Dessverre så blir det slik ved lansering av konsoller osv. Mange spill bil omtrent slengt ut til lanseringen uten kvalitetssjekker o.l. Som regel er det bare et fåtalls titler som er gode.

 

Dette vil endre seg både på DS og PSP i løpet av året. De fleste AAA titlene kommer til sommeren/høsten/vinteren.

Det er det jeg gleder meg til og, når de er blitt flinkere til å lage spill til DS\PSP , så de klarer å utnytte hardwaren ordentlig... og når de har fått litt mer tid på seg til å lage skikkelig kvalitets spill.

Lenke til kommentar
[iC,31/03/2005 : 17:35] Bare latterlig å si noe slikt (jeg ler ikke).

Om du så "hater" det, kan du da kanskje forklare oss hvorfor? Fordi det ikke er CS?

Fantastisk hvordan du klarer å besvare en kommentar om en generell holdning overfor et spill med en egen.

Skjønner hva du mener, men jeg er så lei av at folk sier at spill er så forbanna elendige fordi spillet ikke er av typen de liker.

Jeg nevnte CS som et eksempel. Kunne like så godt nevnt Prince Of Persia eller FarCry.

Lenke til kommentar

Det merkelige med Urbz til Nintendo DS, er at det stort sett er identisk med Urbz til Game Boy Advance. Man skulle da tro at DS bød på litt flere muligheter enn GBA-en?

 

Personlig synes jeg kanskje at man skulle laget et «ordentlig» The Sims-spill, med markør og alt. Man kunne brukt stylus-pennen på samme måte som man bruker musen på PC. Tror det kunne fungert.

Lenke til kommentar
Dårlig artikkel :thumbdown:

Det må da være noe bra med spillet :hmm:

Helt fair at du ikke liker det jeg har skrevet. Tør jeg spørre om det er kvaliteten du har noe å utsette på (form/skrivefeil) eller liker du bare ikke karakteren? Hvis det siste er tilfelle, så skjønner jeg ikke helt hva du mener med "dårlig artikkel".

 

Videre nevner jeg vel minispillene som spillets positive side.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...