Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der var dritbillig.... normalprisen fikk jeg til å bli:

Counter-Strike: 16 Players 1 mnd 868,-

BF1942 er enda dyrere...

 

Dette tilbudet er bare for den første måneden eller? Og så må man betale fullpris? I så fall er det ikke veldig generøst.......

Hmm, ifra siden dems:

 

I dag, og bare i dag tilbyr vi en VALGFRI SPILLSERVER for kun 279,- kroner i måneden! For dette tilbudet er det ingen bindingstid, og ingen oppsigelsestid.

 

Dette vil si at du kan leie en av våre servere i en måned og så si opp serveren etterpå, eller utvide leieperioden om det blir ønskelig.

 

Så det er vanskelig å si :!:

Kan tolkes begge veier synes nå jeg.

Men hvis man velger 12 månededers periode, betaler man jo bare 1674 kr for et år?

 

 

Edit: Det burde være 279 kr i månden til man sier opp... ettersom man sier 279 kr i måneden. Eller hadde det vel stått 279 kr for en måned

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
merkelig tilbud egentlig

 

ingen hardware i dette da og da er egentlig tilbudet tullete på hw.no

 

og ingen av de spillene jeg spiller er der som farcry, black hawk down eller joint operations

 

helt ubrukelig for min del

Samme sier jeg..

Tviler på at mange benytter seg at dette "tilbudet"

Lenke til kommentar
merkelig tilbud egentlig

 

ingen hardware i dette da og da er egentlig tilbudet tullete på hw.no

 

og ingen av de spillene jeg spiller er der som farcry, black hawk down eller joint operations

 

helt ubrukelig for min del

Synd at de ikke klarte å tilpasse alle kalenderlukene til deg i år.

 

Dette var jo utrolig billig egentlig. Kanskje dette vil føre til at vi får litt flere høykvalitets spill-servere i Norge.

Lenke til kommentar

Hei, for å svare på et par spørsmål her:

 

- Denne prisen gjelder per måned frem til du ikke bestiller mer. En eventuell forlengelse blir på samme pris som det du bestilte :)

 

- Disse serverene er warservere (servere beregnet på klankamper) og skal vises i ASE, HLSW og liknende, og serverene har passord.

 

- For dere som spiller andre spill, ta gjerne kontakt! Vi har stor interesse av å utvide servertilbudet vårt så lenge det er noen som vil leie av oss :)

 

Hvis det er noen som har noen spørsmål angående tilbudet, eller lurer på noe de gjerne vil ta opp med Gameserver.no, ta gjerne kontakt over [email protected].

 

Takk for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...