Gå til innhold

Her er vinnerne av årets julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øy! Visste ikkje om det eingang :p Liker ikkje Starwars uansett. Gratulerer blackninja ;)

 

Edit:

Dine svar er registrert. Svarene du har avgitt er gjengitt nedenfor.

 

1. Hvor holder Bungie til?

 

Navn: xxxxxx xxxx

Epost: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Var vel ikkje svaret eg gav som sto der?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI hatt særlig vinnerlykke. :(

Nå har jeg 24 sjanser, og sjansen er rundt 1 til 750....

"Jippii"! :cry:

 

Skal selvfølgelig prøve HVER dag, men så kommer jeg jo ikke til å vinne noe.

Bare glad for at denne konkurransen er GRATIS, slik at jeg slipper å tenke på at jeg bruker penger på noe jeg ikke kommer til å vinne på.

 

Men fint er det nå sannelig at dere HAR en julekalender med flotte premier! :)

Lenke til kommentar
[iC,03/12/2004 : 15:25] Hvorfor har ikke dagens vinner blitt annonsert? :dontgetit:

Har du lest den artikkelen denne tråden handler om? Den oppdateres hver formiddag med en ny vinner, hvor vi også lister opp alle foregående vinnere. ;-)

Mente du at vinneren for 2. Desember ER annonsert?

Jeg fant han ikke!

 

Om du mente at han ikke er annonsert, hvorfor ikke? Det er da ettermiddag og vel så det!

Lenke til kommentar
Ble det virkelig lansert i norge i september? Det står nå på funcom sine nettsider at det ble lansert i skandinavia i Juni! Å jeg følte jeg husket jeg kjøpte d i sommerferien i 2001  :hmm:

Dette skal jeg sjekke opp. Presseansvarlig i Funcom bekreftet 27. september 2001 rett før vi la ut konkurransen vår.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ikke der hvor jeg leste det, men vis du ser nederst på denne siden så viser det hvertfall Released: June, 2001 (North America, Scandinavia, France, GSA, UK and Benelux)

 

http://www.funcom.no/games/ao/

 

 

Men presseansvarlig i Funcom vet vel dette bedre en meg uansett.. men syns bare det var litt merkelig.. Det står jo på siden jeg linker til.. å leste det mer konkret et anent sted.. Men det står bare Skandinavia da.. Men reknet da med dette gjaldt Norge også!

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar

Du har rett, og Funcom beklager å ha gitt oss feilaktige opplysninger. Vi har nå trukket en ny vinner, men den vinneren vi trakk ut basert på de feilaktige opplysningene får naturligvis den samme premien tilsendt. :-)

 

Tusen takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...