Gå til innhold

ATI Catalyst 4.10 ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Notes:

 

  1. ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed.

ras.gif

 

Svarte faen.

 

Noen som vet om det blir mulig å kjøre SP2 på AMD 64 snart eller? (Uten at det loker altså)

 

Jeg vet at man ikke må ha det for å bruke driveren, men det er vel en grunn til at det står der...

 

Men som sagt; noen som vet om det kommer en update av SP2 for AMD64?

 

 

pain

Lenke til kommentar
Fikk 200 mindre i 3Dmark05 etter å ha gått fra Omega 4.9 til ATI 4.10.

 

Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar fra ATI gir ut ny driver til Omega sin driver er klar?

Tok litt tid sist, men det skyltes orkan i bahamas (eller kor fanken duden e fra).

Han er sikkert i gang allerede.... bruker omega selv.

OT: noen som har prøvd DNAs ATI drivere????

Lenke til kommentar
Notes:

 

   1. ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed.

ras.gif

 

Svarte faen.

 

Noen som vet om det blir mulig å kjøre SP2 på AMD 64 snart eller? (Uten at det loker altså)

 

Jeg vet at man ikke må ha det for å bruke driveren, men det er vel en grunn til at det står der...

 

Men som sagt; noen som vet om det kommer en update av SP2 for AMD64?

 

 

pain

Hmm, jeg viste ikke at det var et problem, men for meg og to andre maskiner jeg har satt opp fungerer det helt smertefritt å bruke SP2 på A64 systemer

Lenke til kommentar

Hmm, mente bestemt at det var stor snakk om dette når SP2 kom ut... Hmm...

Noen flere med erfaringer? Virker som om SP2 er veldig random, da en kamerat sin @ xp2500+/shuttle funker helt fint i spill som cs 1.6 og alt, men min (andre PC) faller ut i alle spill jeg har prøvd, Maskinen har også skrudd seg av sånn helt plutselig under et game. Hmm, jaja. Noen?

Lenke til kommentar
Hmm, mente bestemt at det var stor snakk om dette når SP2 kom ut... Hmm...

Noen flere med erfaringer? Virker som om SP2 er veldig random, da en kamerat sin @ xp2500+/shuttle funker helt fint i spill som cs 1.6 og alt, men min (andre PC) faller ut i alle spill jeg har prøvd, Maskinen har også skrudd seg av sånn helt plutselig under et game. Hmm, jaja. Noen?

Funker phett hos meg, har A64 3000 og SP2 - Ikke hatt noen problemer. At spill kutter ut høres mer ut som et varmeproblem...

Lenke til kommentar
Hmm, mente bestemt at det var stor snakk om dette når SP2 kom ut... Hmm...

Noen flere med erfaringer? Virker som om SP2 er veldig random, da en kamerat sin @ xp2500+/shuttle funker helt fint i spill som cs 1.6 og alt, men min (andre PC) faller ut i alle spill jeg har prøvd, Maskinen har også skrudd seg av sånn helt plutselig under et game. Hmm, jaja. Noen?

Funker phett hos meg, har A64 3000 og SP2 - Ikke hatt noen problemer. At spill kutter ut høres mer ut som et varmeproblem...

Et varmeproblem som kun oppstår med SP2? OK.

Lenke til kommentar

Jupp, jeg har et ASUS ett eller annet med nforce 3 250GB.

 

Men det er ikke noe problem med å installere det hvis du tar visse forholdsregler som backup av filer og slikt, det var det jeg gjorde uten at jeg behøvde backuppen etterpå.

 

edit: leif

Endret av bOMS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...