Gå til innhold

Ekspansjonspakke til Joint Ops på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser bra ut. Bare synd at nesten alle de bra serverne blir ødelagt av at 40 av 50 spillere skal verra sniper. Blir litt for dumt.

Snipers er undergangen til mange online-spill. Server-admins burde ta tips fra de DoD-serverene jeg spiller på. Der er det begrenset til en eller to snipere på hvert lag. Man får aldri gjort noen objectives hvis 3/4 av laget ligger og sniper.

Lenke til kommentar
syns folka tåler mer en nok som de gjør.

Hvahva-HVA?!

Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere)

Folk tålte alt for LITE!

Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne...

Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da)

Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer!

Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC,20/09/2004 : 17:22]
syns folka tåler mer en nok som de gjør.

Hvahva-HVA?!

Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere)

Folk tålte alt for LITE!

Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne...

Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da)

Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer!

Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! :thumbup:

det er en grunn til at jeg ikke spilller andre online spill, hater å tømme et magasin i en kar uten at han merker noe

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
[iC,20/09/2004 : 17:22]
syns folka tåler mer en nok som de gjør.

Hvahva-HVA?!

Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere)

Folk tålte alt for LITE!

Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne...

Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da)

Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer!

Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! :thumbup:

det er en grunn til at jeg ikke spilller andre online spill, hater å tømme et magasin i en kar uten at han merker noe

Det finnes en mellom-ting mellom 30 skudd og èt skudd!

På slike spill hvor man beveger seg over svæææære områder, så SKAL det ikke være slik at du tåler ei kule før du dør!

Kjøretøyene tåler også litt for lite...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...