Gå til innhold

Problemer med AMD64 og SP2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes MS driter seg mer og mer ut for tida.... Etter å ha utsatt SP2 så lenge, kommer den med såpass mange grove feil :thumbdown: . Hva er det de har brukt all tida på? Stappe inn mer spionvare og "brukervennlighet" á la "du veit ikke hva du vil gjøre med din egen maskin"? Markedet må jo merkbart snart begynne å miste respekt for dette firmaet

Lenke til kommentar
og ei bomba slo ned...M$ er jo knappt kompatibelt med noe.

Jeg vet ikke hvem som er dine kilder når du skriver dette, men om du kan nevne et OS/Selskap som har bredere støtte for maskinvare/programvare så gi meg gjerne beskjed :thumbdown:

 

Dessuten så vil jeg gjerne spørre dere som skriver "typisk M$", hva mener dere med det? Er det typisk at MS gjør slike brølere? hvis ja, så gi meg en link eller saker der det samme har skjedd før. Jeg kan nemlig ikke huske at de har gjort denne "typiske" feilen før.

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke dette noen stor sak, det var vel en enkel oppskrift på hvordan man kunne unngå problemer. Og MS kommer sikkert med en snarlig løsning.

 

Når det er sagt var det vel noe kompatibilitets problemer med enkelte K5 modeller og Win95, men om det var AMDs eller MS sin feil aner jeg ikke. Forøvrig er jeg enig med iceraven, MS tilbyr god kompatibiltet gjennom egne og 3dje partsdrivere til det aller meste av HW.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
og ei bomba slo ned...M$ er jo knappt kompatibelt med noe.

Jeg vet ikke hvem som er dine kilder når du skriver dette, men om du kan nevne et OS/Selskap som har bredere støtte for maskinvare/programvare så gi meg gjerne beskjed :thumbdown:

Strengt tatt så er det ikke OS'et som støtter programmvaren, men programmvaren som støtter OS'et da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...