Gå til innhold

Intervju med Oleg Yavorsky om S.T.A.L.K.E.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var faktisk ikke klar over på forhånd at hvordan du spiller spillet vil gi forskjellige slutter, avhengig. Det er litt kos.

 

Også det at det er så lite skriptede hendelser i spillet gjør at man neppe vil ha samme opplevelse som naboen .. det er og litt kos ;)

 

Men ja, STALKER kan bli særs moro :love:

Lenke til kommentar

ser ut som man må være snill gutt i stalker:

 

hvis spilleren uvitende drepte en person i spillet som ba om hjelp, ved å sende SOS-signaler til stalkere i nærheten, vil ratingen gå ned. Og senere, hvis spilleren ber om hjelp til noe annet, kan han bli oversett. I tillegg, etter å få rykte på seg å ha mordet en annen, kan spilleren oppleve å få andre stalkere til å jakte på seg.

 

men sikkert bra,begynner og bli litt lei og skyte alt som rører på seg som mange spill har.bra gameplay og strageti er jo ikke alt for ofte i skytespill i dag.men dette spillet har jeg stor tror på,mere enn hl2 og doom 3..

Lenke til kommentar
Versjonen av S.T.A.L.K.E.R. som kommer i butikken vil ikke inneholde samarbeidsmodus for flerspiller. Vi valgte å la det ligge til en senere tid.
¨

 

 

jippi! not :hrm:

 

 

Hvis STALKERS i theZ påvirkes av våre handlinger, eks. pga SOS burde vi som spillere også kunne mottatt SOS signaler, for å lære å kjenne andre stalkers.

 

virker til at akkurat dette er ett strå man vil dra langt,

så realistisk(!), men går det ikke begge veier kan jeg ikke si jeg blir mye imponert over "realismen"

Lenke til kommentar
jippi! not :hrm:

 

 

Hvis STALKERS i theZ påvirkes av våre handlinger, eks. pga SOS burde vi som spillere også kunne mottatt SOS signaler, for å lære å kjenne andre stalkers.

 

virker til at akkurat dette er ett strå man vil dra langt,

så realistisk(!), men går det ikke begge veier kan jeg ikke si jeg blir mye imponert over "realismen"

det var ikkje noko nytt at dei ikkje skal ta med coop i stalker. dette er gamalt nytt (som alt anna i intervjuet)

 

spelaren kan og motta SOS signal. og ryktet på stalkerer (snill/ond) går begge veger.

Lenke til kommentar

ser ut som en ganske seriøs konkurent til både doom3 og hl2. jeg ser spesielt frem til stalker fordi det virker som at du har masse frihet det og dette er noe jeg setter veldig pris på. Begynner å bli lei av å måtte gjøre ting på en bestemt måte for at noe skal funke.

Lenke til kommentar
ser ut som en ganske seriøs konkurent til både doom3 og hl2. jeg ser spesielt frem til stalker fordi det virker som at du har masse frihet det og dette er noe jeg setter veldig pris på. Begynner å bli lei av å måtte gjøre ting på en bestemt måte for at noe skal funke.

Doom 3 får ingen konkuranse da hl 2 og stalker blir i en dsvisjon der det er lagt vekt på gameplay.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...