Gå til innhold

Forbereder seg til R500, R600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen?? :dontgetit:

 

Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan. :yes:

 

Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler.

 

Denne artikkelen kan kortes ned kraftig.

 

Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen).

Lenke til kommentar
Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen?? :dontgetit:

 

Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan. :yes:

 

Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler.

 

Denne artikkelen kan kortes ned kraftig.

 

Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen).

hmmz.. vel det er da selvfølgelig selvsagt at en bedrift har langtidsplaner, men jeg ser fortsatt ikke hvorfor du ser negativt på denne typer artikler. Jeg synnes ihvertfall at det er greit å vite litt om hva vi har i vente, selv om det ikke er allverden av informasjon som kan hentes fram på nåværende tidspunkt.

 

ps: jeg likte hw's versjon bedre enn din versjon av "nyheten" ;)

Lenke til kommentar

Hardware freaks elsker de mystiske ryktene om fremtidige ting,

dette er sånn det skal være. Det med stillingsannonsen passet rett inn. :laugh:

 

"Det går rykter om at R500 testes i Mojave ørkenen og at det er en prototyp

av R600 som lager de mystiske donuts-on-a-string røyksporene" :scared::green:

Lenke til kommentar
Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen??  :dontgetit:

 

Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan.  :yes:

 

Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler.

 

Denne artikkelen kan kortes ned kraftig.

 

Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen).

hmmz.. vel det er da selvfølgelig selvsagt at en bedrift har langtidsplaner, men jeg ser fortsatt ikke hvorfor du ser negativt på denne typer artikler. Jeg synnes ihvertfall at det er greit å vite litt om hva vi har i vente, selv om det ikke er allverden av informasjon som kan hentes fram på nåværende tidspunkt.

 

ps: jeg likte hw's versjon bedre enn din versjon av "nyheten" ;)

Vel jeg synes ikke at artikkelen var dårlig skrevet, men den handlet om vis vas (ingenting). Og den er fra mitt (sære) synspunkt en unødvendig artikkel. Noe som ikke er vanlig for HW.no. De pleier å ha svært gode nyheter, der det finnes noen nyheter.

 

Og med min karakter i norsk er det lett å forstå at du likte bedre HW.no sin variant av "vis vaset."

 

Det er også litt langtekkeli og veldig vanskelig å være veldig begeistret for noe som er 3 år til. Og spesjelt siden de ikke hadde noen spec å vise frem til, så ble det mye ord å lite handling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...