Gå til innhold

Påminnelse: Vinterkonkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne vært med jeg, men det nye hovedkortet mitt tok kvelden her om dagen og det måværende oppsettet er ikke noe særlig, da jeg måtte bytte tilbake til gammel CPU, minne og skjermkort. :(

 

Nå krysser jeg fingrene for at jeg får nytt hovedkort tilbake før TG. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har ett lite problem angående hvilken kategori jeg skal sende inn bidraget mitt....(jeg tenker da på de to kategoriene innenfor case-mod)

 

Grunnen er som følger; kabinettet er ett mini-system kabinett ifra 1988 (-89 ?) og det ble laget av NCI (Norsk Computer Industri). Det jeg har gjort er å bygge dette kabinettet om slik at en "moderne" pc kan monteres.. Problemet mitt blir da; det er ikke ett standart kabinett (siden det er beregnet på ett 16år gammelt mini-system), men det er heller ikke ett egenprodusert kabinett (siden det ikke er jeg som har bygget hele saken...)

 

Så det jeg lurer på er: I hvilken kategori skal jeg sende inn mitt bidrag ?

Lenke til kommentar

Denne konkuransen er generelt egentlig ganske grei.

Men som dem sa i den første tråden så er det jo de med mest penger som (oftest) vinner konkuranser som dette.

Og de har vel egentlig ikke brukt for premiene heller? :p

Ihverfall ikke de med heftigste pc.

Selv kunne jeg jo selvfølgelig gitt et bidrag om mest stillegående pc med luftkjøling overklokka til en viss grad, men det skal jo som oftest oppstå et problem noe sted, og da kommer det av en eller annen grunn brått flere problemer :(

 

Noe som er tilfellet her, med hva kan jeg vinne da lissom?

Har lagt to lapper i stillhet på pc'n min.

Det eneste jeg har "casemodda" på pc'n min er en zalman viftestyring som jeg har borra hull til i et 5.25" brønn deksel :p

Ikke akkurat mye, men det ble penere ihvertfall :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Siden ingen svarer meg på mitt lille enkle spørsmål så tar jeg det som gitt at det er 23.59.59. Om det da skulle være en tidsfrist tidligere på dagen og jeg ikke har sendt inn før den tid, så kan hvertfall ingen si at jeg ikke prøvde å få vite akkurat når.

(Kan virke som et dumt spørsmål for noen, men jeg har vært borti de rareste ting)

Lenke til kommentar
Jeg for min del blir nok ikke med , da alle testdataene mine lå på diskene som døde sammen med Asus kortet og jeg får ikke tid til å kjøre nye tester nå .

Så lykke til .

Ingen mulighet til å kjøre gjennom 4 raske benchmarks og ta et par ekstra screenshots for å vinne noen fine premier? Feilprioritering av tid :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg for min del blir nok ikke med , da alle testdataene mine lå på diskene som døde sammen med Asus kortet og jeg får ikke tid til å kjøre nye tester nå .

Så lykke til .

Ingen mulighet til å kjøre gjennom 4 raske benchmarks og ta et par ekstra screenshots for å vinne noen fine premier? Feilprioritering av tid :shrug:

Vel det er noe som heter næringsoppgave og selvangivelse , dette forfaller også den 31 . og jeg har ikke akkurat ferdigutfylt selvangivelse jeg da :dontgetit:

Lenke til kommentar

jaaaaaaaajjaaaaaa......

 

Endelig var mitt bidrag sendt inn til scratch mod delen av konurransen.

Tittel på prosjekt: Plankeoppgaven!

 

så kan dere lure :p

 

Jeg lurer forresten også på noe, er det mulig å se de andres bidrag etter onsdag?

 

 

Rune

Lenke til kommentar
Jeg for min del blir nok ikke med , da alle testdataene mine lå på diskene som døde sammen med Asus kortet og jeg får ikke tid til å kjøre nye tester nå .

Så lykke til .

Ingen mulighet til å kjøre gjennom 4 raske benchmarks og ta et par ekstra screenshots for å vinne noen fine premier? Feilprioritering av tid :shrug:

Vel det er noe som heter næringsoppgave og selvangivelse , dette forfaller også den 31 . og jeg har ikke akkurat ferdigutfylt selvangivelse jeg da :dontgetit:

Næringsoppgaven forfaller da 31. mai hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...