Gå til innhold

Lekket Elden Ring-trailer går sin seiersgang på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Har ventet lenge på noe som helst info om dette spillet. Ser konge ut. Gleder meg til å se den  høyoppløselige versjonen av traileren. Dette ser ekte ut, men kan jo ikke garanteres 100%.
Dette så hvertfall meget lovende ut sett fra et Soulsborne perspektiv. 
Leser at fansen er overbegreistet, jeg er en av de.

PS! 
Artig å kunne ri på hest :) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Dæven. Har ikkje tenkt å sjå denne før den ev. offisielt blir lagt ut, men det skjer kanskje endeleg noko. Er vel snart to år sidan sist trailer. Har samtidig litt lyst å ikkje sjå meir før eg har spelet for å unngå spoilere, men det er vanskeleg.

From Software har ikkje skuffa meg ei einaste gong sidan eg starta Demon’s Souls, så dette er spelet eg ser mest fram til, sjølv om me gjerne snakkar 2022 før det kjem ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zeph skrev (På 2.3.2021 den 21.53):

Dæven. Har ikkje tenkt å sjå denne før den ev. offisielt blir lagt ut, men det skjer kanskje endeleg noko. Er vel snart to år sidan sist trailer. Har samtidig litt lyst å ikkje sjå meir før eg har spelet for å unngå spoilere, men det er vanskeleg.

From Software har ikkje skuffa meg ei einaste gong sidan eg starta Demon’s Souls, så dette er spelet eg ser mest fram til, sjølv om me gjerne snakkar 2022 før det kjem ut.

 

Fromsoft er klodens desidert beste spillstudio, har aldri skuffet nei. De leverer 100% kvalitet, alltid. Vanskelighetsgraden på Sekiro kunne dog vært 10% lettere. Har enda ikke klart siste bossen :D


"
Demon's Souls, Dark Souls 1-3, Bloodborne, and Sekiro are all incredibly well-received games, many of them considered to be some of the best video games of all time."

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke uttale meg om AC serien, har aldri spilt det, men helt ærlig, å si at ds2 skuffet er faktisk å ta litt hardt i;) Jeg er enig at det feiler på en del steder hvor de andre soulsbourn spillene lykkes, men likevel er det er bra spill som jeg har spilt gjennom mer enn en gang, med glede. I tillegg så er pvp mye bedre i ds2 enn i ds1, Derfor har jeg faktisk mer spilletid i ds2 enn i eneren, selv om jeg anser ds1 som kanskje mitt favoritt spill.

Lenke til kommentar

Eg likte DS2 veldig godt og har hatt fleire timar i det enn alle dei andre spela til From Software. Kom vel til NG+4 før eg gav meg. Det falt litt gjennom på enkelte områder, men totalt sett synest eg det er veldig bra. Bloodborne toppar lista for min del.

Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Synes ikke Dark Souls var noe gøy. Blir dette veldig likt? 

Det er venta å bli i same sjanger ja, men med litt andre mekanikkar. Så langt veit me ganske lite om gameplay. Det største så langt er vel at det er venta å bli noko riding på hest i spelet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Håpar for all del ikkje det sidan eg har null interesse for den slags. ;) 

Dark Souls og Bloodborne var ganske likt, Sekiro endra ein del på kampsystemet. Elden Ring vil nok koma med noko nytt, men i ein pakke som er ganske kjend. Det er vel snakk om at verda blir meir open enn tidlegare. Soulsborne har alltid latt deg utforske i fleire retningar samtidig, men det er sjølvsagt ein forholdsvis lineær framgang. Ikkje at det nødvendigvis er noko negativt. I spel som Red Dead Redemption, The Witcher og Middle-Earth går det ganske mange timar med til å transportere karakteren fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (1 time siden):

Dark Souls og Bloodborne var ganske likt, Sekiro endra ein del på kampsystemet. Elden Ring vil nok koma med noko nytt, men i ein pakke som er ganske kjend. Det er vel snakk om at verda blir meir open enn tidlegare.

Sekiro var vel mer en oppfølger av Tenchu serien til Fromsoft.

De har holdt på med det samme designet i spillene siden det første soulslike spillet deres, Kings Field, i 1994.

 

Elden ring kan muligens ha noe å gjøre med deres tidligere spill eternal ring.

Hvor det var et langt større fokus på historie og crafting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...