Gå til innhold

Sony vil slippe flere av sine egne PlayStation-spill til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste nyheten på lenge!

Håper det ikke bare gjelder gamle spill, men ogs¨å nylanserte titler.

Jeg har veldig lyst å spille "the last of us" spillene og en del andre eksklusive titler, men takler ikke å spille med de knotete PS kontrollerne. Har en PS4, men men kun barna som bruker den til spilling. Bruker av og til X-box one elite kontroller til PC, og med mine hender er selv den i minste laget.

Krysser fingrene for at de akselererer release på PC og ikke venter flere år som før. Men kan jo være at dette er knyttet til ny HW for PS5, som jo egentlig blir en PC med standardiserte komponenter. 

 

-ED-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant satsing. Knall for spelarane, men me får sjå i kva grad det lønar seg. Eg kan aldri tru dei satsar såpass at dei gjer ut storsatsingar som The Last of Us 2 samtidig på PC som på Playstation. Dei utruleg mange eksklusivane til Sony, som inkluderer det som etter mi meining er dei beste spela på marknaden, er også den einaste grunnen til at eg framleis spelar på konsoll. Dersom dei går "full Xbox" og lanserer alt på PC så slit dei med å overtyde meg om å kjøpe Playstation meir i alle fall. Men kult om dei gjer meir enn før uansett :) 

Lenke til kommentar

Hva med å legge til rette for PC utviklere å slippe spill på PS5 og la folk koble til mus og tastatur for å styre spillet? Jeg kan ikke se for meg at den vil å store problemer med Dota 2, League of Legends, CS:GO og andre spill  som er store på PC. Det er disse spillene som stort sett dytter yngre over på PC fra konsoll.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Bjoolz said:

Hva med å legge til rette for PC utviklere å slippe spill på PS5 og la folk koble til mus og tastatur for å styre spillet? Jeg kan ikke se for meg at den vil å store problemer med Dota 2, League of Legends, CS:GO og andre spill  som er store på PC. Det er disse spillene som stort sett dytter yngre over på PC fra konsoll.

Ironisk nok er dette åpent og rett frem på PS4. Paragon hadde f.eks. dette når det lanserte i 2016. Det er bare opp til utviklerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...