Gå til innhold

Harry Potter: Wizards Unite klarer ikke å gjenskape Pokémon-suksessen fra 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mitt hode er det mer nyttig å finne umerkede ting med https://vespucci.io

Godviljen til å bruke penger på Harry Potter har kanskje fått en knekk etter endring av legning for den allerede ferdige bokserien (?) ut av det blå.

Overvåkning i spilldrakt er som man kan forvente, og i etterkant av avsløringene om Pokemon Go, forhåpentligvis noe man kan slippe.

 

Hvilke avsløringer er dette? Har jeg gått glipp av noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godviljen til å bruke penger på Harry Potter har kanskje fått en knekk etter endring av legning for den allerede ferdige bokserien (?) ut av det blå.

 

Jeg forstår ikke hvordan pengebruk og endring av seksuell legning har noe med hverandre å gjøre. Kan du utdype resonnementet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan pengebruk og endring av seksuell legning har noe med hverandre å gjøre. Kan du utdype resonnementet?

For ikke så lenge siden kom forfatteren av HP på banen og sa at enkelte karakterer var homofile og det har tydeligvis fått enkelte til å snu ryggen til fandomen. 

Lenke til kommentar

Spillet har akkurat blitt releasa med lite opphyping. Folk er nesten ikke klar over at spillet har kommet ut engang så selfølgelig vil de ikke få så store tall som PGO gjorde.

PGO ble forsåvidt også hypet opp ekstremt i forhold og lovet funksjoner de ikke klarte å levere før 3-4 år senere enn lovet. (Trading og fighing med venner)

 

Har testet spillet og for meg virker det lovende, tok liten tid å sette seg inn i det og lett å forstå. Er Nivå 7 allerede, men synes de kunne gjort noe mer spennende med "Fag/Classes" ettersom det kun blir som ett perk tree hvor du velger dine perks istedenfor å faktisk ha et fag...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal hype for ett spill komme før spillet har blitt lansert og folk har faktisk fått en smak av det?

Blir folk "hypet" bare av at noen sier "vi kommer til å lansere ett spill", i så fall har folk utrolig lav standard for forventning, når alt som krever for at folk skal bli opphisset over ett spill er at de sier de skal lansere det.

Glemmer folk at ett spill faktisk må være av ok kvalitet for at det skal bli noe å bli forventningsfull over?

 

PS: Både pokemon go og dette harry dotter-spillet til mobil er jo beregnet for barn, du tror vell ikke at barn kommer til å bry seg om de ikke får visse ting som utvikleren har lovet?

Barn driter i sånn så lenge de kan fange de søte fantasi-dyrene(latterlig), mens de crapchatter.

Lenke til kommentar

Blir folk "hypet" bare av at noen sier "vi kommer til å lansere ett spill", i så fall har folk utrolig lav standard for forventning, når alt som krever for at folk skal bli opphisset over ett spill er at de sier de skal lansere det.

Glemmer folk at ett spill faktisk må være av ok kvalitet for at det skal bli noe å bli forventningsfull over?

Ja og ja.

 

PS: Både pokemon go og dette harry dotter-spillet til mobil er jo beregnet for barn, du tror vell ikke at barn kommer til å bry seg om de ikke får visse ting som utvikleren har lovet?

Hvem tror du legger igjen mest penger? Barn eller voksne? Vi har en Pokemon Gym på jobben. Ser ofte en gjeng voksne står utenfor med en mobil i hver hånd. De er betalingsdyktige, det er ikke fjerdeklassinger.

 

Spillet er laget for å trekke mest mulig penger ut av de som gidder betale, og det er det mange som gjør. Ryktene sier en arbeidskollega har brukt over 10k på dette spillet...

Lenke til kommentar

Jeg vil si at 80% av de PGO spillerene jeg ser daglig er godt voksne, som drar med seg en unge eller to i barnevogn og/eller bruker deres telefon som ekstra konto å spille med. Det er hovedsaklig blitt en fritidsinteresse for mange voksne.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke avsløringer er dette? Har jeg gått glipp av noe?

https://www.networkworld.com/article/3099092/the-cia-nsa-and-pokmon-go.html

https://www.corbettreport.com/the-cias-pokemon-go-app-is-doing-what-the-patriot-act-cant/

https://www.frihetskamp.net/pokemon-go-et-overvakningsprogram-fra-cia/

 

Skumleste meg gjennom her, de vesentlige detaljene er med.

NSA sin utmerkelse de gir ut hvert år gikk også til skaperen av spillet mener jeg å huske.

 

Jeg forstår ikke hvordan pengebruk og endring av seksuell legning har noe med hverandre å gjøre. Kan du utdype resonnementet?

Et univers i nedadgående kurve tar gjerne til seg påtatte trender, og gjør alt mulig rart for å fremstå politisk korrekt. Som for eksempel nyere Star Wars. Der også produseres det middelmådigheter av politisk korrekt art. Sammenhengen synes ikke å være tilfeldig. Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

at det skal bli noe å bli forventningsfull over?

 

PS: Både pokemon go og dette harry dotter-spillet til mobil er jo beregnet for barn, du tror vell ikke at barn kommer til å bry seg om de ikke får visse ting som utvikleren har lovet?

Barn driter i sånn så lenge de kan fange de søte fantasi-dyrene(latterlig), mens de crapchatter.

 

Nei, de er ikke laget eller beregnet for barn.

De er laget og beregnet for folk flest uansett alder.

Spillene er i OK kvalitet også de, men kanskje ikke etter DIN standard og heldigvis så er det ikke DIN standard som blir brukt dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...