Gå til innhold

Apple kansellerer AirPower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12000 ansatte, noen som vet hva de gjør alle sammen?

8000 advokater, 3000 som utarbeider nye patenter, 500 i kantina, 400 utviklere, 50 vaktmestere, 35 renholdere og 15 personer i styret?

 

*edit* måtte regne litt på tallene pga. derp.

Endret av Kynxx
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

12000 ansatte, noen som vet hva de gjør alle sammen?

8000 advokater, 3000 som utarbeider nye patenter, 500 i kantina, 400 utviklere, 50 vaktmestere, 35 renholdere og 15 personer i styret?

 

*edit* måtte regne litt på tallene pga. derp.

Tror dere begge må regne litt på tallene, Apple hadde i 2018 rundt 132000 ansatte.

 

Skulle likt å sett "bedreviterne" i kommentarfeltet hvis Apple hadde laget en lader som var direkte farlig, er faktisk bedre å vente hvis ikke produktet er modent for markedet enda, rimelig mange eksempler på eksploderende telefoner og ladere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror dere begge må regne litt på tallene, Apple hadde i 2018 rundt 132000 ansatte.

 

Skulle likt å sett "bedreviterne" i kommentarfeltet hvis Apple hadde laget en lader som var direkte farlig, er faktisk bedre å vente hvis ikke produktet er modent for markedet enda, rimelig mange eksempler på eksploderende telefoner og ladere.

Beklager! Jeg hadde ikke fått med meg at de hadde leid inn 1200 ekstra advokater denne perioden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

12000 ansatte, noen som vet hva de gjør alle sammen?

de gjør nå ett eller annet som generer sinnsykt mye penger. Kan din bedrift si det samme om deg?
Lenke til kommentar

De kunne i der miste lansert en airpower med tre mindre. Soner istedet for.

 

Enig. Er jo mye bedre enn ingenting, og da kunne de også ha sørget for å tilpasse den slik at også Apple Watch (alle generasjoner) kan lades opp på den, siden Apple Watch er såpass sær med tanke på hva slags type trådløs lading som godtas.

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo: hvorfor kjøper folk AirPods i det hele tatt?

Jeg har for så vidt notert meg at de fleste med AirPods er de samme som kun hører på masseprodusert komersiell musikk uten noen form for sjel, så mye av forklaringen ligger jo der. Null interesse for hva som konsumeres.

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo: hvorfor kjøper folk AirPods i det hele tatt?

Jeg har for så vidt notert meg at de fleste med AirPods er de samme som kun hører på masseprodusert komersiell musikk uten noen form for sjel, så mye av forklaringen ligger jo der. Null interesse for hva som konsumeres.

 

De er de mest praktiske pluggene på markedet med tanke på størelse, oppkobling, oppbevaring og slikt. PS: Har du hørt om podcaster og lydbøker? Slike smarte ting av smarte folk som man kan bli smartere av å lytte på?

 

De er forresten helt kurrante til å høre musikk på innimellom, og jeg foretrekke de faktisk åpne til løping for å forhindre den kinetiske "dunkingen" som blir av lukkede varianter, feks Jaybird Tarah Pro eller Beoplay E8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Har selv AirPods, og så lenge det er ganske stille i omgivelsene rundt meg (de har ikke aktiv støydemping, og tetter ikke øregangen helt) er lydkvaliteten meget god, pluss at komforten er såpass bra at jeg ofte glemmer at de fortsatt sitter i ørene etter at jeg har pauset musikken.

Synes i alle fall at det er et helt genialt produkt. Bruker de veldig mye på kontoret, under telefonsamtaler og når jeg går til/fra jobben.

Men de er jo veldig kresne på øreformen, så de er selvsagt ikke like godt egnet for alle. Med "feil" øreform vil lydkvaliteten generelt kunne lide ganske mye, særlig med tanke på bassgjengivelsen, og de vil også veldig enkelt kunne falle ut av ørene.

Endret av Juke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er jo: hvorfor kjøper folk AirPods i det hele tatt?

Jeg har for så vidt notert meg at de fleste med AirPods er de samme som kun hører på masseprodusert komersiell musikk uten noen form for sjel, så mye av forklaringen ligger jo der. Null interesse for hva som konsumeres.

Ja det viktigste er selvfølgelig ikke om du liker musikken, men hva andre mener om den.

 

Misliker sterkt musikkhipstere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det var da voldsomt til sutring over et produkt dere aldri kommer til å kjøpe uansett?

 

Det må da være utelukkende positivt at man kan stoppe et produkt hvis kvaliteten ikke er bra nok? Hadde nå bare flere gjort det samme, så hadde vi kanskje ikke hatt en haug med halvferdige og dårlige produkter på markedet..

 

Hvis man absolutt skal lade på en enkel plate så finnes det vel et hav av slike produkter allerede, så hva er problemet?

 

Haters gonna hate..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...