Gå til innhold

Hopp inn i Rage 2 sin brutale og åpne verden til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får veldig borderlands vibber. Og det er egentlig ikke så negativt. Virker som fokus er vill action, galskap og moro fremfor dyp story. Det kan funke det.

 

For min del spørs det veldig hvordan gameplay er lagt opp. Følger det typisk Ubisoft formel så går jeg lei før jeg har startet dessverre, så håper de prøver tenke litt selv og ikke safer med standard open world game.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får veldig borderlands vibber. Og det er egentlig ikke så negativt. Virker som fokus er vill action, galskap og moro fremfor dyp story. Det kan funke det.

 

For min del spørs det veldig hvordan gameplay er lagt opp. Følger det typisk Ubisoft formel så går jeg lei før jeg har startet dessverre, så håper de prøver tenke litt selv og ikke safer med standard open world game.

 

Jeg får forsåvidt det jeg også, men uten humoren... Og da er det litt lite verdt i mine øyne. Men får se... Dette var jo en veldig generell trailer hvor de forskjellige plassene og de forskjellige kjøretøyene ble vist frem. Lite om karakterene. Og hvis de arver noen av karakterene fra det første Rage-spillet så kan dette bli veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...