Gå til innhold

PUBG-vinterkartet er offisielt avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller folk PUBG enda??? Motorikken og skytingen er helt absurd i dette spillet, er jo som å løpe under vann eller "moonwalking"...lol. da er Fierstorm og blackout 1000 ganger bedre!

..

ojaa... jeg glemte hackere, ja mye hacking i dette spillet også... 

Endret av hrflikk
Lenke til kommentar

Spiller folk PUBG enda??? Motorikken og skytingen er helt absurd i dette spillet, er jo som å løpe under vann eller "moonwalking"...lol. da er Fierstorm og blackout 1000 ganger bedre!

..

ojaa... jeg glemte hackere, ja mye hacking i dette spillet også...

Moonwalking? Hva er dette? Synes du karakteren din løper for sakte?

 

Dette er det eneste spillet jeg spiller om dagen, og de siste 4-5 månedene jeg har spilt, har jeg bare sett én som jeg mistenker juks. Bare fordi du taper dueller og ikke er så flink som alle andre, betyr ikke at alle andre jukser...

Lenke til kommentar

 

Haha jævla bra trailer, var overaskende at den fuglen overlevede da haha!

 

#spoileralert!

 

Redigert: Urealistisk spill... Spurver legger ikke egg om vinteren.

Vel, gråspurv hekker om våren. Tidlig vårvarme kan føre til at de hekker tidligere enn normalt. Har observert at gråspurv og andre småfugler hekker allerede i slutten av april (Troms). Da kan det være fint en uke eller to ved havet og sørpesnø rett oppi bakkene ovenfor. Akkurat slik været og føret er på det brettet. For fuglene ender det ofte katastrofalt når det igjen blir minusgrader om natten. Normal hekketid er i slutten av mai her.

 

Men, det er stryk i naturfag av de som har laget filmen for det er absolutt ikke normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...