Gå til innhold

Ryktestorm om Skyward Sword på Switch etter kommentar fra Zelda-sjefen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper inderlig de slipper Skyward Sword på Switch! Likte spillet veldig godt, men orket aldri å fullføre det pga. bevegelseskontrollene. Det ødela spillet fullstendig, for min del. Litt som våpensystemet, hvor alt knekker etter tre slag, og det såpeglatte regnet som gjør at du sklir ved klatring i Breath of the Wild bare førte til frustrasjon og ødela innlevelsen.

Lenke til kommentar

Skyward Sword på Switch, hvor vi kunne styre spillet med pro-controller, hadde vært fantastisk. Jeg likte ikke å måtte kalibrere kontrolleren hvert 10. minutt (nå spilte jeg spillet med Dolphin-emulatoren, så selv om jeg brukte Wii-mote kan emulatoren fort ha vært en medvirkende årsak). Ellers var spillet var veldig bra, med en flott verden (nede på bakken, that is - jeg ble litt lei av å fly) og morsomme dungeons. Selv om noen av karakterene er irriterende (men hvem spiller Zelda for story og karakterer), og at en ble lei av å måtte drepe "The Imprisoned" flere ganger. Jeg likte også konseptet litt med at du måtte spille gjennom områdene to ganger hver, og i de parallelle verdenene, men der er jeg kanskje litt sær.

 

Uansett, jeg har fortsatt et håp om at de relanserer SS en gang, siden de har relansert samtlige av de foregående 3D-Zelda spillene minst en gang hver. Men vi må kanskje vente en stund, spillet er jo fra 2011.

Lenke til kommentar

Håper inderlig de slipper Skyward Sword på Switch! Likte spillet veldig godt, men orket aldri å fullføre det pga. bevegelseskontrollene. Det ødela spillet fullstendig, for min del. Litt som våpensystemet, hvor alt knekker etter tre slag, og det såpeglatte regnet som gjør at du sklir ved klatring i Breath of the Wild bare førte til frustrasjon og ødela innlevelsen.

 

uff og enda mer uff, dette var jo sykt deilig, det er jo virkelighets nært, sier seg selv det er vanskligere klatre i fjell vis det er klissvåt,våpen var uvandt at gikk i stykker men ting i virkelige liv og går i stykker når man har brukt det ofte så dette er da ikke noe grunn til frustrasjon akkurat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...