Gå til innhold

Chili mobil har fått 4G tale.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredag er en bra dag - og en ekstra bra dag når vi kan fortelle dere at den nye appen vår, MinChili, er på plass 1f642.png :) Foreløpig kun i PlayStore, men kommer også i AppStore i løpet av én uke.

Den nye appen vil fortløpende få nye funksjoner lagt til, men foreløpig har den bl.a. følgende funksjoner;

*se hvor mye data du har brukt inneværende måned

*se hvor mye Data Rollover du har fra forrige måned

*oversikt over PIN- og PUK-kode

*se dine siste fakturaer

*endre abonnement

God helg

 

Har du fått til å endre fra kontantkort til datapakke\avtale i appen?

Det finner jeg ikke hvordan man gjør, min side er fremdeles mangelfull. ver. 1.0.9

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Eposten jeg mottok fra Chili mobil:

 

Hei!

 

Så hyggelig at du tar kontakt! Vi har fått 4G tale på plass nå og den fungerer utmerket .

Du er hjertelig velkommen!

 

Ha en fortsatt strålende fredag og en riktig god helg :)

Hilsen Cari

 

Kundeservice Chilimobil

 

*edit*

 

Kanskje litt enkel den her, men min første epost spurte jeg hvordan det stod til med 4G tale prosjektet deres. :)

Endret av Kynxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du fått til å endre fra kontantkort til datapakke\avtale i appen?

Det finner jeg ikke hvordan man gjør, min side er fremdeles mangelfull. ver. 1.0.9

 

Hadde du ikke noe mobilnummer før du bestilte kontantkort fra Chilli? Det er det nok bare å portere over. For du har vel ikke tenkt til å bruke "Fri data"-abonnement som mobilt bredbånd?

Lenke til kommentar

Hadde du ikke noe mobilnummer før du bestilte kontantkort fra Chilli? Det er det nok bare å portere over. For du har vel ikke tenkt til å bruke "Fri data"-abonnement som mobilt bredbånd?

 

Ikkje alle som er gal nok å ta hovednummeret sitt over i Telia nettet. 

 

29373122257_64e6632d22_n.jpg

 

Greit å ha 2 nr til man har fått testa det ut ei stund. 

Lenke til kommentar

Hadde du ikke noe mobilnummer før du bestilte kontantkort fra Chilli? Det er det nok bare å portere over. For du har vel ikke tenkt til å bruke "Fri data"-abonnement som mobilt bredbånd?

Jo men problemet man må be kundeservice å oppgradere til fri data, er ikke mulighet å gjøre det selv.

Ekstra tungvint, det håper jeg snart blir en løsning på. Er bare å bestille datapakke, eller avbestille det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det kan være slik at man må ta kontakt med kundeservice slik at de får aktivert 4G-tale på abonnementet, alternativt om dette kan gjøres på mine sider. Slik har det vært hos en rekke operatører tidligere.

Lenke til kommentar

Ikkje alle som er gal nok å ta hovednummeret sitt over i Telia nettet. 

 

29373122257_64e6632d22_n.jpg

 

Greit å ha 2 nr til man har fått testa det ut ei stund. 

 

 

Har hatt flere hovednummer hos Telia i mange år uten problem.   Er vel litt avhengig av hvor du bor og beveger deg.  Ikke noe problem for meg å finne plasser hvor Telia fungerer ok mens Telenor har store problemer (og ingen dekning).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra chilimobil:

 

Hei!

...

Vi tilbyr ikke 4G tale helt enda. Jeg kan ta en forhåndsaktivering av dette for deg. Det er ikke helt ferdig, så det vil ikke fungere 100 % optimalt, men fortsatt mye bedre enn ingenting. Siden dette ikke er helt ferdig kan vi ikke annonsere det, eller aktivere det for alle enda. Hvis du sender meg nummeret ditt kan jeg gjøre slik at dette er aktivert fra i dag av ?

 

Håper du har en fantastisk mandag ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...