Gå til innhold

Slik ser det ut når man spiller sammen i No Man's Sky


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de enorme sandormene dukket opp enda da? Eller ørkenplaneter generelt, jeg fant iallefall aldri en eneste en..... Fant mange, grønne, røde og blå planeter, men aldri skikkelige is- eller ørken planeter. Har dyrene blitt bedre, eller er de fortsatt bare tilfeldig deler satt sammen slik at man ikke ser særlig forskjell på de? Møtte aldri noen skikkelig store skapninger ala brontosaurus eller overdimensjonerte neshorn... Møtte egentlig aldri noe som var særlig større enn meg selv for å være ærlig... Og hva med "politi" greiene, blir man nå faktisk jaktet på av mechs og forskjellige styrker, eller er det fortsatt bare noen droner som dukker opp? Det er så utrolig mye som var lovet og så veldig lite som faktisk ble servert. Faction loyalty, intergalaktiske relasjoner og kriger osv osv... Blir man fortsatt sendt i endeløs loop og starter på nytt etter å ha nådd "sentrum"? Tidenes antiklimaks.... Angrer fortsatt på at jeg ble lurt av den gjengen, men det skjer iallefall ikke igjen. Om selskapet går opp i flammer i morgen vil ikke jeg bidra med en tåre for å slukke... Svindlere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...