Gå til innhold

Foto

Populær PUBG-streamer ble bannlyst for å ha spilt med juksemaker

14 svar i denne tråden

#1 AfterGlow

AfterGlow

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 6 432 innlegg
  •   29. juni 2006

Skrevet 11. juli 2018 - 10:30

Clipboard01.300x168.png

«Shroud» må bøte med utestengelse.

Populær PUBG-streamer ble bannlyst for å ha spilt med juksemaker
  • 0
Eigil Knudsen
Skribent, Gamer.no, Hardware.no
eigil@gamer.no

#2 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 660 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 11. juli 2018 - 11:07

Om de bare kunne ordnet jukesproblematikken en gang for alle. Uten å måtte sende ut 25 mb patcher annenhver time.
  • 2

#3 MultiGamerClub

MultiGamerClub

Bruker

• Medlemmer
  • 1 297 innlegg
  •   17. november 2014

Skrevet 11. juli 2018 - 12:22

Juks i pubg? Trodde dette var en vane når venner ble drept flere kilometer unna av en shotgun..
  • 0

ASUS ROG STRIX B350-F  | 1700@3.65 GHz/1.35v | Noctua U12S AM4 | 1070 GAMING 8GB | Corsair Vengeance RGB 16GB 3000 MHz | Fractal Design 750w Integra M | Intel 600p | Samsung EVO 850 | Scout 2 Ghost White | Sound Blaster Audigy Fx | 4 TB Ekst HDD

Steam Profil & NorVanilla 1.14.3 - Kjører en Volvo V70 D3 2016 Modell.

#4 Merko.

Merko.

Bruker

• Medlemmer
  • 10 710 innlegg
  •   22. oktober 2006

Skrevet 11. juli 2018 - 12:30

Burde ha stengt kontoen hans permanent spør du meg. :) 

Om de bare kunne ordnet jukesproblematikken en gang for alle. Uten å måtte sende ut 25 mb patcher annenhver time.

Det går nok ikke nei. folk som lager juks finner alltid en vei rundt sperringene dessverre.

• 1

Start BitCoin\Cryptocurrency reisen hos CoinBase og få $10 (kr 78,-) i Bitcoin.

Registrer deg hos Binance.com for handel i hundrevis av forskjellige cryptovalutaer.

3D Print-Tråden

#5 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 660 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 11. juli 2018 - 12:56

Burde ha stengt kontoen hans permanent spør du meg. :)

Det går nok ikke nei. folk som lager juks finner alltid en vei rundt sperringene dessverre.

Ikke hvis de legger anticheat bort fra klienten?
  • 0

#6 Merko.

Merko.

Bruker

• Medlemmer
  • 10 710 innlegg
  •   22. oktober 2006

Skrevet 11. juli 2018 - 13:00

Ikke hvis de legger anticheat bort fra klienten?

Litt usikker på hva du mener med det? 

At de skal ha et eget program som kjører separat fra klienten?

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat"  til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

• 0

Registrer deg hos Binance.com for handel i hundrevis av forskjellige cryptovalutaer.

3D Print-Tråden

#7 Nizzen

Nizzen

Bruker

• Medlemmer
  • 28 691 innlegg
  •   24. februar 2004

Skrevet 11. juli 2018 - 13:04

Pubg? Trodde ungdommen spillte Realm Royale nå? :p
  • 0

<p>Workstation: Asus Apex x299 - G.skill 4266mhz - 7980xe 18core EK Water - 2x MSI trio X 2080ti nvlink- Acer X34 + swift PG278AQ 4k- 2x SM961nvme 1TB m.2 - 850pro x3 R0 - 850evo 1TB- 2x Intel Optane 900p 480GB Schiit Jotunheim DAC/AMP - AudioQuest Nighthawk - Focal Elear :DGamer/server: Asrock x399 Fatality Pro - 1950x 16core EK - G.skill 3600 c15 - GTX 1060 - 5TB ssd - 144TB raid-6 Areca Areca fanboy Raidhore NizZen tester RyZen gen 3  Ryzen 3900x - Asrock x570 Taichi

#8 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 660 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 11. juli 2018 - 15:56

Vil det hjelpe noe da? Nå er jeg ikke noen ekspert på feltet, men dersom det var en "enkel" løsning, så ser jeg jo for meg at man hadde hatt dette på plass allerede?

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.
  • 0

#9 entername

entername

Bruker

• Medlemmer
  • 663 innlegg
  •   10. januar 2007

Skrevet 11. juli 2018 - 18:16

Man har jo andre systemer i dag som "Easy Anti Cheat" til andre spill (CS:GO ol), uten at det har løst problemet etter hva jeg har fått med meg.

Mener at de burde ha anticheat-systemet sitt på serversiden istedet for hos klienten (våre PCer). Da blir det vanskeligere å omgå det, og vi slipper disse patchene i det uendelige. De burde ihvertfall prøve det siden det anticheat-systemet de har nå ikke funker litt en gang. Aner ikke hvorfor de ikke har gjort det fra the get-go.

Grunnen til at man ikkje har det på serversida, vertfall i sanntid, er fordi det blir mykje ekstraarbeid for serveren og gjer alle spelerane veldig avhengig av lav og omtrent tilsvarande latency. Når det er sagt kunne dei hatt sjekker som gikk etter ein kamp a.l.a. VAC for dei mest banale situasjonane som eksempelvis denne flygande bilen. Alt du trenger er et height map. Om bilen nokensinne gikk høgre i y aksen eller bevegde seg raskere langs x aksen enn det fysikkmotoren tillater er det instaban. Tilsvarande sjekker kan kanskje utførast for karakteren din, men der er det jo meir ting du kan gjere på klientsida som dei aldri vil ha anledning til å avdekke på denne måten. Eksempelvis aimbotter, gjennomsiktige vegger og forsterka fotsteg o.l. som aldri involverer sending av data til serveren.
  • 1

#10 Merko.

Merko.

Bruker

• Medlemmer
  • 10 710 innlegg
  •   22. oktober 2006

Skrevet 11. juli 2018 - 18:19

Om bilen nokensinne gikk høgre i y aksen eller bevegde seg raskere langs x aksen enn det fysikkmotoren tillater er det instaban

Den biten vil nok ikke fungere så bra pr dags dato.

Er jo "rett som det er" at man har et kjøretøy som plutselig spretter flere hundre meter opp\bortover i lufta sånn helt random :p 

• 0

3D Print-Tråden

#11 Soles

Soles

Bruker

• Medlemmer
  • 369 innlegg
  •   24. oktober 2006

Skrevet 11. juli 2018 - 22:59

Survarium har dette med BattleEye.
Devs sier det er umulig å jukse siden de har "Anti Cheat Protocol"

Men så har man de som utnytter hull i Windows med patched boot.

Dette innlegget har blitt redigert av Soles: 11. juli 2018 - 23:00

• 0
| CPU : i7 7700k 4.5ghz | MBO : ASUS ROG Strix Z270F | GPU : Asus GeForce GTX 1080 Ti 11GB |
| RAM : Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP 2.0 64GB | HDD : M.2 960 EVO 250GB  |
| PSU : Corsair 750W | CASE : MasterBox 5 | MICE : Qpad 8K | KYB : Logitech G910 & Pro G |
| SPEED : 250 / 30 MB CD | HP : AKG Q701 | HP AMP : Argon HA2 | FX Card : Strix RAID Pro |

#12 DrAlban3000

DrAlban3000

Bruker

• Medlemmer
  • 491 innlegg
  •   14. mars 2018

Skrevet 12. juli 2018 - 10:53

Det er over 100 ganger så mange som spiller Pugb akkurat nå 😉 Aktive spillere i Realm Royale er omtrent det samme som BF1 og andre mindre populære spill.
  • 0

#13 CWH

CWH

Bruker

• Medlemmer
  • 877 innlegg
  •   29. april 2003

Skrevet 12. juli 2018 - 11:37

Det er over 100 ganger så mange som spiller Pugb akkurat nå 😉 Aktive spillere i Realm Royale er omtrent det samme som BF1 og andre mindre populære spill.

Og hvem kaller du ungdom?!
  • 0

Jeg er selger i Teknisk Ukeblad Media AS.

#14 Fulltronpet

Fulltronpet

Bruker

• Medlemmer
  • 489 innlegg
  •   15. mars 2003

Skrevet 12. juli 2018 - 21:01

NEK!
  • 0
DO IT!

#15 TheKims

TheKims

Bruker

• Medlemmer
  • 8 415 innlegg
  •   9. november 2005

Skrevet 14. juli 2018 - 12:39

Survarium har dette med BattleEye.
Devs sier det er umulig å jukse siden de har "Anti Cheat Protocol"
Men så har man de som utnytter hull i Windows med patched boot.
Hackere var grunnen til at jeg avisntallerte Survarium, så det kan ikke fungere så veldig bra
  • 0

CPU/GPU: Intel i7-8700K@5Ghz - Gigabyte Radeon RX Vega 56
MOBO/Ram: Asus Rog Strix Z370 G-Gaming - Corsair Vengeance  DDR4 3000Mhz 16GB
Tastatur, Mus og Skjerm: Corsair K65, Logitech G502 og Acer 35" LED CZ350CK Curved 100Hz

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere