Gå til innhold

Skyrim fikk plutselig en oppdatering for PlayStation VR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært skeptisk til psvr lenge. Generelt VR alltogether egentlig.. Men følte for å kjøpe psvr til pro'n min forrige helg da det var tilbud. Og jeg sier bare.. WOW! Skyrim var kult før patch, men nå er det helt unektelig herlig. Skarpere bilde og bedre kontroll med move stikker. Angrer ikke et sekund på kjøpet, å de titlene jeg har som finnes i både VR og flatversjon blir aldri spilt i flatversjon lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har vært skeptisk til psvr lenge. Generelt VR alltogether egentlig.. Men følte for å kjøpe psvr til pro'n min forrige helg da det var tilbud. Og jeg sier bare.. WOW! Skyrim var kult før patch, men nå er det helt unektelig herlig. Skarpere bilde og bedre kontroll med move stikker. Angrer ikke et sekund på kjøpet, å de titlene jeg har som finnes i både VR og flatversjon blir aldri spilt i flatversjon lenger.

 

Takker for info. Da blir det kjøp i morgen etter jobb :) Går vel og spille uten dem move stikkene også ? .

Lenke til kommentar

 

Jeg har vært skeptisk til psvr lenge. Generelt VR alltogether egentlig.. Men følte for å kjøpe psvr til pro'n min forrige helg da det var tilbud. Og jeg sier bare.. WOW! Skyrim var kult før patch, men nå er det helt unektelig herlig. Skarpere bilde og bedre kontroll med move stikker. Angrer ikke et sekund på kjøpet, å de titlene jeg har som finnes i både VR og flatversjon blir aldri spilt i flatversjon lenger.

 

Takker for info. Da blir det kjøp i morgen etter jobb :) Går vel og spille uten dem move stikkene også ? .

Går fint å spille Skyrim med kun DS4. Flyter bedre, men mister dog sjarmen og innlevelsen ved å ha kontroll på armene til karrakteren. De move kontrollene koster tross alt 7-800 spenn ? Jeg kjøpte alt jeg fant til PSVR. Move, Aim kontroller (til bruk når Firewall Zero Hour slippes) Stand som holder PSVR, 2 move og 2 ds4 for lading. Er noen vr spill som krever move.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...