Gå til innhold

Dette kan Apple lansere på mandag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal idioter på nytt samles for å bli lokket til å kjøpe duppeditter med gårsdagens teknologi til prisen av morgendagens. Lurer du på hvor køen er? *Peke*

 

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.

Lenke til kommentar

 

Nå skal idioter på nytt samles for å bli lokket til å kjøpe duppeditter med gårsdagens teknologi til prisen av morgendagens. Lurer du på hvor køen er? *Peke*

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.

Tvertimot. Jeg har aldri eid en iPhone, men planlegger å bytte dersom ryktene om en større iPhone X Plus stemmer. For min egen del, har jeg vegret meg ifra å bytte til iPhone grunnet design. Jeg ønsker stor skjerm, men ikke en stor telefon. Samsung har vært eksemplariske med utnyttelse av skjermareale, og vært mitt førstevalg. iPhone X var første telefon fra Apple som tok tak i dette problemet, men skjermstørrelsen er for liten, og mangel på fingeravtrykksleser er en deal breaker. Får de større skjerm (6.5"), TouchID i skjermen og et kamera som tar tilbake tronen, er jeg solgt.

 

Kunne også ønsket meg at de endret designet, og gjerne kom ut med VR-briller.

 

iphone_se_2018-2.jpg

 

En slik modell ville jeg kjøpt sporenstraks. 

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Tvertimot. Jeg har aldri eid en iPhone, men planlegger å bytte dersom ryktene om en større iPhone X Plus stemmer. For min egen del, har jeg vegret meg ifra å bytte til iPhone grunnet design. Jeg ønsker stor skjerm, men ikke en stor telefon. Samsung har vært eksemplariske med utnyttelse av skjermareale, og vært mitt førstevalg. iPhone X var første telefon fra Apple som tok tak i dette problemet, men skjermstørrelsen er for liten, og mangel på fingeravtrykksleser er en deal breaker. Får de større skjerm (6.5"), TouchID i skjermen og et kamera som tar tilbake tronen, er jeg solgt.

 

Kunne også ønsket meg at de endret designet, og gjerne kom ut med VR-briller.

 

iphone_se_2018-2.jpg

 

En slik modell ville jeg kjøpt sporenstraks. 

 

Tviler sterkt på at det skjer, all den tid de har brukt på å utvikle den "fantastiske" face tjenesten. De har på en måte låst seg der nå, kaster de den er det enorme røde tall ift dette prosjektet. 

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det skjer, all den tid de har brukt på å utvikle den "fantastiske" face tjenesten. De har på en måte låst seg der nå, kaster de den er det enorme røde tall ift dette prosjektet. 

Ingen snakker om å kaste den. FaceID er genialt, men fungerer ikke like intuitivt i alle situasjoner. Om en skal ta opp telefonen fra lomma, om den ligger på et bord etc. Da er det enklere og raskere å slenge ut en finger enn å flytte ansiktet sitt foran telefonen. En kan godt ha begge funksjonene, da de komplimenterer hverandre. :) 

Lenke til kommentar

Ingen snakker om å kaste den. FaceID er genialt, men fungerer ikke like intuitivt i alle situasjoner. Om en skal ta opp telefonen fra lomma, om den ligger på et bord etc. Da er det enklere og raskere å slenge ut en finger enn å flytte ansiktet sitt foran telefonen. En kan godt ha begge funksjonene, da de komplimenterer hverandre. :)

 

Absolutt, men jeg tror fortsatt ikke de gjør det pga nevnte R&D kostnader på faceID som er "nytt". Men, hvem vet. 

Lenke til kommentar

 

Nå skal idioter på nytt samles for å bli lokket til å kjøpe duppeditter med gårsdagens teknologi til prisen av morgendagens. Lurer du på hvor køen er? *Peke*

 

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.

Minnekort? Er det 2004 eller?

Lenke til kommentar

Absolutt, men jeg tror fortsatt ikke de gjør det pga nevnte R&D kostnader på faceID som er "nytt". Men, hvem vet. 

Dette er jo noe de har forsket på fra før, men ikke fikk i havn før iPhone X ble lansert. Nå finnes det mobiler som har fingeravlesning i skjermen, så Apple har iallfall teknologien tilgjengelig. :) 

 

Minnekort? Er det 2004 eller?

Enig. iPhone X Plus bør ha 128GB som standard, slik som Huawei P20 Pro. 

Lenke til kommentar

 

Absolutt, men jeg tror fortsatt ikke de gjør det pga nevnte R&D kostnader på faceID som er "nytt". Men, hvem vet. 

Dette er jo noe de har forsket på fra før, men ikke fikk i havn før iPhone X ble lansert. Nå finnes det mobiler som har fingeravlesning i skjermen, så Apple har iallfall teknologien tilgjengelig. :) 

 

Minnekort? Er det 2004 eller?

Enig. iPhone X Plus bør ha 128GB som standard, slik som Huawei P20 Pro. 

Kanskje, ikke umulig d, 6s kom med 16gb-7 med 32gb- 8/X med 64gb

Lenke til kommentar

 

Tviler sterkt på at det skjer, all den tid de har brukt på å utvikle den "fantastiske" face tjenesten. De har på en måte låst seg der nå, kaster de den er det enorme røde tall ift dette prosjektet. 

Ingen snakker om å kaste den. FaceID er genialt, men fungerer ikke like intuitivt i alle situasjoner. Om en skal ta opp telefonen fra lomma, om den ligger på et bord etc. Da er det enklere og raskere å slenge ut en finger enn å flytte ansiktet sitt foran telefonen. En kan godt ha begge funksjonene, da de komplimenterer hverandre. :) 

Litt skeptisk i forhold til Apple og la deg velge to metoder for å låse opp. De foretrekker jo å ikke la folk velge og bare gi dem en ting. Og så kjøper du om det er rett for deg, og alle andre bryr ikke Apple seg om. Det er jo filosofien deres. iOS blir jo likere Android da, iPhone og, men spørs hvor langt de kommer til å gå da.

Lenke til kommentar

Er jo bare mer av samme skiten hver gang. Har ikke kommet nod revolusjonerende derfra siden ipad.. Som også egentlig var en kopi..

Jo, men jeg mener akkurat samme. Mener de allerede for noe tid til bake gjettet hva Apple kom til å gjøre i dag i en egen artikkel, for så å reprodusere denne gjetningen nå i enda en ny artikkel. I tilfelle folk ikke fikk med seg hva de har gjettet hva Apple skal gjøre. Før de nå sikkert skal lage ti nye med hva Apple faktisk gjør.

 

Masse rykter om mer av det samme.

 

Tek elsker å skrive om rykter, men de har ikke skrevet ett eneste ord om hva MS holder på med. Ja, man kan argumentere for at MS har slitt i mobilmarkedet, men om Tek er en teknoside så bør de skrive bredere enn bare ting folk med Apple liker å lese om.

 

Edit:Ok, de har skrevet en artikkel om en patent, det skal de ha, uten å legge mer i det enn det.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...