Gå til innhold

Dette er HTCs nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

'Batteriet skal ifølge Blass' lekkasje være på respektable 3420 mAh.'

Har en HTC U11+ og den har 3930 mAh. Forstår ikke helt hvorfor HTC U12+ kommer med lavere kapasitet.

Forøvrig synes jeg design på telefoner nå har blitt en gimmic mer enn noe annet. HTC U11+ finnes også i en Translucent versjon, gjennomsiktig bakside, som viser spolen til NFC.

Mange telefoner er i dag "såpestykker" og krever at en bruker en 'case' variant av ett eller annet slag, som da i dette tilfellet vil dekke baksiden, hvis en ikke da finner en gennomsiktlig variant. Å ikke bruke en 'case' vil være svært risikabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper det som er på baksiden er plast. Ser ikke poenget med glass på baksiden av telefoner, det gjør dem bare tyngre, skjørere og glattere å holde i. Likte godt baksiden ev Nexus 5, lett gummiert plast som lå godt i hånda.

 

De som steller pent med mobilen sin kjøper et eksklusivt etui i ekte skinn for å beskytte både bak og front.

Lenke til kommentar

 

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

 

Kona har overtatt min M7 som alltid har vært beskyttet i skinnetui. Den er som ny, og knapt noen mobil ser bedre ut.

Hva er poenget med å ha en fin telefon om du aldri ser den?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

 

Kona har overtatt min M7 som alltid har vært beskyttet i skinnetui. Den er som ny, og knapt noen mobil ser bedre ut.

Hva er poenget med å ha en fin telefon om du aldri ser den?

Du har rett i at det er veldig dumt ja.

Lenke til kommentar

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

 

Heldigvis er det ingen fasit på design. Jeg synes det var en flott telefon. Svart og nøytral. Perfekt for meg. Vil alltid ha den i et slags etui uansett.

Lenke til kommentar

 

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

Heldigvis er det ingen fasit på design. Jeg synes det var en flott telefon. Svart og nøytral. Perfekt for meg. Vil alltid ha den i et slags etui uansett.

 

galaxy-s9-plus-render.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

Nei, det er ikke fasit på smak, men strømlinjeformet og ren render hjelper mye.  :tease: HTC U12+ har rare refleksjoner i glasset, er litt uelegant rundt kurvene, og har i tillegg veldig merkelig kontrast mellom bakside og kamera. 

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

galaxy-s9-plus-render.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

Nei, det er ikke fasit på smak, men strømlinjeformet og ren render hjelper mye. :tease: HTC U12+ har rare refleksjoner i glasset, er litt uelegant rundt kurvene, og har i tillegg veldig merkelig kontrast mellom bakside og kamera.

Så lenge det ikke er en Samsung vil den selvsagt bli vurdert av alle oppegående ?.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...