Gå til innhold

Her er verdens første flyvende taxi i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den første testen var riktignok ganske forsiktig, og farkosten svevde kun i en høyde på fem meter i 53 sekunder, men poenget i denne omgang er kun å demonstrere at konseptet faktisk fungerer."

 

Det eneste det viser er at farkosten klarer å komme seg 5 meter opp og ned igjen. Hvis de skal vise at konseptet fungerer så må de vise at farkosten fungerer et sted tilsvarende der den skal brukes. 

Endret av Soseks
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan være en tanke å "gjennom gå" for "ord delings" feil før publisering ;)

 

Apropos flyvende taxier så ser vi nok ikke noe til dette før de har bekrefta at krasjlandinger kan overleves av passasjerer, med mindre planen er at de bare flyr 5 meter over bakken og over stillestående trafikk, f. eks.

 

Kan være en tanke å lære seg forskjellen på særskrivingsfeil og orddelingsfeil, før man kritiserer andres grammatikk ?

Lenke til kommentar

Det er ikke den første flyene taxien, husker ikke helt hvor jeg så den første, men det var et sted i østen. (kinesisk eller japansk tror jeg, eller Hong kong). Den var flyvende for mange måneder siden for jeg kan huske jeg gikk i shorts den dagen pga varme her hjemme når jeg så videoene av den.

 

Den fløy mellom høyblokker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...