Gå til innhold

PC-spillere må vente lenge på Monster Hunter: World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli en trend at PC versjonen kommer litt senere på endel store AAA spill ser det ut som. Når en ser tilbake på flere halvslappe konsoll porter med mye problemer så er dette nok for det beste.

 

Er nok et spill det kan være verdt å vente på dette for dem med en grei spill PC. 

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Monster Hunter: World demoen på PS4 her forleden. Det var akkurat som å spille i sirup, makan til raserifremmende kontrollsystem har jeg aldri vært borti.

 

Jeg har fått med meg at det er en veldig populær spillserie så det er jo åpenbart at det treffer mange, men meg traff det altså ikke.

Lenke til kommentar

Begynner å bli en trend at PC versjonen kommer litt senere på endel store AAA spill ser det ut som. Når en ser tilbake på flere halvslappe konsoll porter med mye problemer så er dette nok for det beste.

 

Er nok et spill det kan være verdt å vente på dette for dem med en grei spill PC. 

 

Synes heller det er en trend mot det motsatte, dette var mye vanligere før.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er grunnen for at jeg aldri kommer til å bruke mine penger på dette spillet. Kjøper ikke spill der PC versionen henger etter flere måneder. En dag og 2 gjør ikke noe. Måneder = no buy for meg.

Det kan jo være fordi de vil fokusere på konsollversjonen først, for så å gjøre PC-versjonen så bra som overhodet mulig. Er vel bedre det enn enda en ræva PC-versjon som knapt starter?

Lenke til kommentar

 

Dette er grunnen for at jeg aldri kommer til å bruke mine penger på dette spillet. Kjøper ikke spill der PC versionen henger etter flere måneder. En dag og 2 gjør ikke noe. Måneder = no buy for meg.

Det kan jo være fordi de vil fokusere på konsollversjonen først, for så å gjøre PC-versjonen så bra som overhodet mulig. Er vel bedre det enn enda en ræva PC-versjon som knapt starter?

 

 

Det er også bedre enn å amputere begge arma, men det betyr ikke at det er bra :)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er grunnen for at jeg aldri kommer til å bruke mine penger på dette spillet. Kjøper ikke spill der PC versionen henger etter flere måneder. En dag og 2 gjør ikke noe. Måneder = no buy for meg.

Det kan jo være fordi de vil fokusere på konsollversjonen først, for så å gjøre PC-versjonen så bra som overhodet mulig. Er vel bedre det enn enda en ræva PC-versjon som knapt starter?

 

 

Tror nok en mer sannsynlig grunn er at de tjener mer penger på konsoll. Delvis fordi det på konsoll mer eller mindre er et monopol i spillmarkedet, ihvertfall på digitale kopier, med dertil stive priser. Og delvis fordi fordi piratkopiering fortsatt er et stort problem på pc. Ved å slippe det senere til pc sikrer de at en større andel av spillere som kanskje helst ville hatt det på pc heller kjøper det til konsoll.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner å bli en trend at PC versjonen kommer litt senere på endel store AAA spill ser det ut som. Når en ser tilbake på flere halvslappe konsoll porter med mye problemer så er dette nok for det beste.

 

Er nok et spill det kan være verdt å vente på dette for dem med en grei spill PC. 

 

Tja, jeg skal være forsiktig med å utale meg om dette spillet, men jeg er vertfall veldig skepisk på konsoll porter da jeg har hatt veldig dårlig erfaring med slike spill tidligere. No man sky og Desteny 2 for å nevne noen.

 

Som pc spiller klarer jeg ikke å spille mange konsoll spill pga dårlig ui, mangel på key bindings, mangel på komunikasjon ingame osv osv.

 

Håper det blir bra, men når spill kommer først til konsoll og deretter til pc så har jeg lært av erfaring å være skeptisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Begynner å bli en trend at PC versjonen kommer litt senere på endel store AAA spill ser det ut som. Når en ser tilbake på flere halvslappe konsoll porter med mye problemer så er dette nok for det beste.

 

Er nok et spill det kan være verdt å vente på dette for dem med en grei spill PC. 

 

Synes heller det er en trend mot det motsatte, dette var mye vanligere før.

 

AtW

Rettelse: det er vanlig for japanske spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...