Gå til innhold

Fersk Death Stranding-trailer gir en lengre kikk på det merkelige spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt.

 

Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er uten tvil spillet som interesserer meg mest for tiden. Ein må ver ganske kortsynt viss ein ikkje synes trailerene til Hideo Kojima er spennende, men eg satt oppe og såg det inatt, og derre kan google traileren til det nye PUBG mappet, det er vell meir i gata for the average gamer nå idag.

Lenke til kommentar

Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt.

 

Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet.

Hver sin smak, Splinter Cell var gørr kjedelig spør du meg og kan egentlig ikke sammenlignes med MGS, men du er kanskje en av dem som mener gameplay er det mest sentrale for spillopplevelsen? Sier ikke gameplay ikke er viktig, men med MGS får man så utrolig mye mer enn bare gameplay,

 

For meg er MGS 2 det beste spillet i presentasjon, story, skript, musikk, gameplay, you name it.

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Føler Hideo har ridd på suksessen til første Metal Gear ufortjent. Første spillet var knallbra men de andre ble jo direkte knust av Splinter Cell serien. Alt var bedre med Splinter Cell fra historie til gameplay og visuelt.

 

Prøvd å like de nye MGS spillene men det blir for galskap for min del. Roboter som hyler som ei ku, unicorns som flyr i lufta med flammer rundt seg til en faktisk HVAL av alle ting flyr i lufta som i siste spillet.

 

Er ikke enig. Splinter Cell er langt ifra like intressant som Metal Gear Solid serien. Alt trenger ikke å være realistisk selv om det er noe jeg egentlig setter stor pris på. Kan ikke si så mye om MGS 1 men jeg har spillt alle de andre og jeg liker dem alle sammen. Av Splinter Cell har jeg kun spillt det første, Pandora Tomorrow, Chaos Theory og Double agent.

 

Death Stranding ser veldig sært ut men det kan hende det er bra. Trailerne så langt har ikke gjort annet enn å gjøre meg nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...