Gå til innhold

Razers nye mobil avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

699 $ i USA. Så tiganger'n?

 

Endelig en telefon som ikke strever etter å være "tynnest". Er så dritt lei telefoner med spisevegring og mikrobatterier. Det alene er jo grunn god nok til å se nøye på denne telefonen. Og 120 Hz skjerm, det må være en real vinner oppskrift. Tenker dette blir en meget populær telefon. Utseende er virkelig bra. 

 

Etter å ha sett MKBHD videon av Razor telefonen så må jeg si Razor kom helt plutselig ut fra sidelinjen med en svært spennende telefon. Scrolling virker å være helt sinnsykt responsiv. 120 Hz dynamisk, slik at ved stillbilder, menyer etc så faller framerate for å spare strøm. 

 

Minus? Vel kanskje kunne de strekt skjermen noe lengre på langsidene? Og kameraene skulle jeg personlig sett var bedre spekket. Da hadde jeg nok bestilt denne direkt. Nå må jeg nok vente å se hva kameraene klarer. 

 

Følgende mobiler vurderes, 

  1. Lg v30
  2. Samsung Galaxy Note 8
  3. Razor
  4. Huawei Mate 10 pro

 

Razor, Huawei M 10 Pro og Samsung Note 8 sammenlikning

 

Samsung Note 8, Lg v30 og Huawei Mate 10 Pro sammenlikning

 

Her kan det se ut til at Razor Phone ikke henger med mtp på kamera. Enn så lenge så får man vente å se hva de første testene viser. Litt døvt av LG å ikke shippe v30 med Android 8, telefonen er jo ennå ikke i butikk.....og det samme gjelder SAmsung Note 8, den skulle også vært klar med android 8.....om nå bare Huawei hadde hatt 3.5 mm jack og SD slot, da ville valget vært enkelt. USB 2G er jo en løsning, men er det noen som faktisk bruker en slik krykkeløsning? Ennå en ting å huske på å få med seg når en går ut døra. 

Endret av bojangles
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm ja delvis enig, bryr meg ikke om tykkelsen. Razer var direkte frekk i design, selv om den er litt småfet. Bra kamera er også viktig. Gjerne likt v30 el bedre. Og sleng på god lyd også. Når det gjelder oppløsning så tenker jeg mer er bedre. Høy PPI hjelper å gjøre skjermen brukbar til ymse oppgaver. Vanskelig å vite helt hvor stor effekten er av 120 hz skjerm. En må nesten bare prøve når telefonene er i butikk. Om det viser seg å være en gimmick mest av alt så har plutselig ikke Razer mye å fare med. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...