Gå til innhold

Pokémon-sjefen trodde ikke at Nintendo Switch ville lykkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Switch har solgt veldig bra første halvår, er det altfor tidlig å konstatere at Switch er en suksess.

 

Jeg tenker spesielt på manglende tredjepartsstøtte, som Nintendo til tross for lovnader ikke har klart å ordne. Det kommer ikke noe Fifa (versjonen som skal utgis teller ikke), Assasina creed, Shadow of war, Destiny, Battlefront 2 osv. til Switch.

 

Da blir det få spill som selges, og ditto få abonnenter til internettløsningen deres

Lenke til kommentar

Selv om Switch har solgt veldig bra første halvår, er det altfor tidlig å konstatere at Switch er en suksess.

 

Jeg tenker spesielt på manglende tredjepartsstøtte, som Nintendo til tross for lovnader ikke har klart å ordne. Det kommer ikke noe Fifa (versjonen som skal utgis teller ikke), Assasina creed, Shadow of war, Destiny, Battlefront 2 osv. til Switch.

 

Da blir det få spill som selges, og ditto få abonnenter til internettløsningen deres

 

Det er allerede annonsert/sluppet flere spill til Switch (389 stk) enn totalt antall spill på Nintendo 64.

At tredjepartsutviklerne ikke er med på moroa stemmer ikke helt, men etter min mening er det ikke noe poeng å slippe de samme AAA-titlene på en konsoll som er grafisk svakere. Det er det mye bedre å konkurrere på konsollens styrker enn å gi folk dårligere versjoner av PS4/Xbox-spill.

 

Det er også i hovedsak Nintendo-spill som selger Nintendo-konsoller. Switch selger jo som hakka møkk med spill som Zelda, Mario Kart, Splatoon 2, ARMS og Snipperclips. Hvis Nintendo fortsetter å pumpe ut gode titler så kommer det bare til å fortsette.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...