Gå til innhold

LEGOs største sett noensinne består av over 7500 deler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen på denne kommer til å skyte i været

 

Tror nok også dessverre det, den blir nok støvsugd fra markedet og LEGO kommer ikke til å klare å produsere nok sett.. Hadde jeg hatt 8500 spenn å svi av på noe så hadde jeg nok gjort det på dette, men ikke for investering nei for å bygge..

Lenke til kommentar

Lege denne på julegave ønskelisten er tingen å gjøre, det er eneste veien den havner her hjemme hos meg. Og den hører til her hjemme hos meg, jeg har alt en 3D puslespill versjon av Millennium Falcon og 'trenger' en LEGO utgave også. Og siden jeg ikke har pengene å bruke på det blir det ønskeliste til Jul.

Lenke til kommentar

Ulemper med å bli gammal:

-Håret blir tynnere

-Brystkassa har konvertert til 'pudding'

-Tåler nesten ikke alkohol lenger

-armene er snart for korte til å holde nettbrettet

-ryggen krangler

 

Fordeler med å bli gammal

-studielånet er nedbetalt

-Jeg har faktisk råd til å blåse 8499,- på Lego til meg selv!

 

Denne havner under treet i år! På lappen skal det stå 'Til Kahuna. Fra Katta.'. Så snill en pus skal jeg si da og gi katteskinnet litt våtfôr.. Og så kommer jeg til å bruke romjula på å bygge. Med et passe fårete flir rundt munnen. Og kanskje, bare kanskje, får ungene lov til å hjelpe til. :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lege denne på julegave ønskelisten er tingen å gjøre, det er eneste veien den havner her hjemme hos meg. Og den hører til her hjemme hos meg, jeg har alt en 3D puslespill versjon av Millennium Falcon og 'trenger' en LEGO utgave også. Og siden jeg ikke har pengene å bruke på det blir det ønskeliste til Jul.

 

Garantert utsolgt før den tid

Lenke til kommentar

 

Lege denne på julegave ønskelisten er tingen å gjøre, det er eneste veien den havner her hjemme hos meg. Og den hører til her hjemme hos meg, jeg har alt en 3D puslespill versjon av Millennium Falcon og 'trenger' en LEGO utgave også. Og siden jeg ikke har pengene å bruke på det blir det ønskeliste til Jul.

 

Garantert utsolgt før den tid
Du virker å ha en formening om hvilken dato man skal publisere julegaveønskelisten til aktuelle innkjøpere av julegaver. Kan hende taleg allerede har lagt den til sin digitale ønskeliste og publisert den på familiebloggen.

 

Over til Lego, over 1kr/brikke er dyrt.

Lenke til kommentar

 

De var "rebels", ikke terrorister. 

 

 

Skillelinjen mellom "opprørsgrupper" og terrorister er som oftest syltynn, litt som IRL ;)

8d78c1159379869646a2d5673f17cd8a.jpg8d78c1159379869646a2d5673f17cd8a.jpg8d78c1159379869646a2d5673f17cd8a.jpg8d78c1159379869646a2d5673f17cd8a.jpg8d78c1159379869646a2d5673f17cd8a.jpg

 

Ikke akkurat.

 

 

 

rebel

noun
plural noun: rebels
/ˈrɛb(ə)l/
  1. 1.
    a person who rises in opposition or armed resistance against an established government or leader.

 

mens..

 

 

 

terrorist

/ˈtɛrərɪst/
noun
 
  1. 1.
    a person who uses unlawful violence and intimidation, especially against civilians, in the pursuit of political aims.

 

Den ene reiser seg mot en undertrykkende makt, mens den andre driver helvete med uskyldige for å fremme sin egen vinning.

 

- B

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ulemper med å bli gammal:

-Håret blir tynnere

-Brystkassa har konvertert til 'pudding'

-Tåler nesten ikke alkohol lenger

-armene er snart for korte til å holde nettbrettet

-ryggen krangler

 

Fordeler med å bli gammal

-studielånet er nedbetalt

-Jeg har faktisk råd til å blåse 8499,- på Lego til meg selv!

 

Denne havner under treet i år! På lappen skal det stå 'Til Kahuna. Fra Katta.'. Så snill en pus skal jeg si da og gi katteskinnet litt våtfôr.. Og så kommer jeg til å bruke romjula på å bygge. Med et passe fårete flir rundt munnen. Og kanskje, bare kanskje, får ungene lov til å hjelpe til. :D

Har du 75192 nå, jeg ja skal bygge den opp til vinteren men først må jeg kjøpe meg en acrylic display case til 75192

https://www.idisplayit.co.uk/us/display-cases-for-lego/lego-star-wars/75192-10179-ucs-millennium-falcon-display-case/

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...