Gå til innhold

Spiller du fremdeles på Nintendo 64? Nå har du fått en ny kontroll å leke deg med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor prøve å fikse perfeksjon. Originale N64 kontrollen var det ypperste i konsoll kontrollere.

 

lolwat. Hele den perioden var preget av ødelagte tommeltotter og utslitte player 2 controllere der analogsticken dinglet løst. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at du forvekslet den med Gamecube sin kontroller, som er litt mindre kontroversielt å kalle god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gamecube sin kontroller var veldig god men for meg som blir veldig svett i hendene raskt var ikke den altfor god over lengre tid.

Nintendo kunne spart seg mye frustrasjon fra fans om joysticken på N64 hadde fått litt mer omtanke slik som thumbstickene på playstation fikk.

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar

Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Og at analogspaken aldri funka.

Tull, hvilke spill krevde bytting av grep?

 

Hvert spill hadde én fast måte å holde kontrolleren på - du måtte aldri bytte grep mens du spilte.

 

QABlI9e.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Og at analogspaken aldri funka.

 

Dette var jo aldri ett problem. Og jeg spilte MYE og mange N64 spill.

 

Noen spesifikke titler du tenker på, mulig jeg aldri spilte akkurat disse.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...