Gå til innhold

SNIKTITT: Wolfenstein II: The New Colossus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har dere valgt å repost dette?

https://www.gamer.no/artikler/sniktitt-wolfenstein-ii-the-new-colossus/395957

 

Skjerp dere!!

 

hehe, what? Dette er da ikke den samme artikkelen.

 

 

Men over til denne artikkelen. Humor er en vanskelig ting, noen tar det, andre ikke. Lurer litt på om du som har testet spillet, ikke tar humoren... helt. Med tanke på at du finner karakterene stereotypiske og lite troverdige, eller hva du skrev. Bortsett fra det, bra preview. Jeg gleder meg... veldig :D

Lenke til kommentar

 

Hvorfor har dere valgt å repost dette?

https://www.gamer.no/artikler/sniktitt-wolfenstein-ii-the-new-colossus/395957

 

Skjerp dere!!

 

hehe, what? Dette er da ikke den samme artikkelen.

 

 

Men over til denne artikkelen. Humor er en vanskelig ting, noen tar det, andre ikke. Lurer litt på om du som har testet spillet, ikke tar humoren... helt. Med tanke på at du finner karakterene stereotypiske og lite troverdige, eller hva du skrev. Bortsett fra det, bra preview. Jeg gleder meg... veldig :D

Hei! Vet du, jeg var nok den av journalistene som lo aller høyest da vi testet spillet denne dagen. Wolf er fremdeles morsomt, men som i forgjengeren er en del av vitsene veldig oppbrukte - vi har hørt dem mange ganger før i andre medier. Jeg mener Wolf fortjener bedre. Jeg skulle ønske MachineGames hadde brukt like mye tid på dette som på alt annet, for dette virker som et veldig godt spill. Tror du har all grunn til å glede deg!

Lenke til kommentar

"Eller amerikanske motstandsmenn som er minst like opptatt av romvesener og andre konspirasjonsteorier som av det undertrykkede naziregimet"

 

Føler det blir litt søkt og klage på dette når serien tidligere har vist oss nazister på månen :p

 

Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11

Lenke til kommentar

 

"Eller amerikanske motstandsmenn som er minst like opptatt av romvesener og andre konspirasjonsteorier som av det undertrykkede naziregimet"

 

Føler det blir litt søkt og klage på dette når serien tidligere har vist oss nazister på månen :p

 

Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11

 

 

Ja for all del ta alle over ên kam. Verden er sort - hvit ikkesant? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Eller amerikanske motstandsmenn som er minst like opptatt av romvesener og andre konspirasjonsteorier som av det undertrykkede naziregimet"

 

Føler det blir litt søkt og klage på dette når serien tidligere har vist oss nazister på månen :p

 

Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11

 

 

Ja for all del ta alle over ên kam. Verden er sort - hvit ikkesant? :p

 

 

Alle over en kam?

Jeg nevnte  spesifik gruppe som er relativt liten(i amerikansk standard)

Lenke til kommentar

 

 

 

"Eller amerikanske motstandsmenn som er minst like opptatt av romvesener og andre konspirasjonsteorier som av det undertrykkede naziregimet"

 

Føler det blir litt søkt og klage på dette når serien tidligere har vist oss nazister på månen :p

 

Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11

 

 

Ja for all del ta alle over ên kam. Verden er sort - hvit ikkesant? :p

 

 

Alle over en kam?

Jeg nevnte  spesifik gruppe som er relativt liten(i amerikansk standard)

 

 

Du generaliserte de americanerene som tror det finnes konspirasjoner, " er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11". Mange tullinger og rare meninger der ute ja, men det er veldig lett å stemple alle disse som konspirasjonnsteoretikere, altså over ên kam. Vel slik tolket jeg det du skrev. Kan godt hende jeg tok feil :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

"Eller amerikanske motstandsmenn som er minst like opptatt av romvesener og andre konspirasjonsteorier som av det undertrykkede naziregimet"

 

Føler det blir litt søkt og klage på dette når serien tidligere har vist oss nazister på månen :p

 

Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11

 

 

Ja for all del ta alle over ên kam. Verden er sort - hvit ikkesant? :p

 

 

Alle over en kam?

Jeg nevnte  spesifik gruppe som er relativt liten(i amerikansk standard)

 

 

Du generaliserte de americanerene som tror det finnes konspirasjoner, " er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11". Mange tullinger og rare meninger der ute ja, men det er veldig lett å stemple alle disse som konspirasjonnsteoretikere, altså over ên kam. Vel slik tolket jeg det du skrev. Kan godt hende jeg tok feil :)

 

 

Nei jeg sa; "Eller det faktum at de fleste Amerikanere i dag som drømmer om å bli mostandsmenn mot det farlige staten, er eksteme konspirasjonnsteoretikere på alle punkter fra UFO, til 9/11"

 

Så en vedlig spesifik gruppe, disse menneskene er ekstremt paranoide, dette er folk som trodde Obama ville bruke nødetater til sammle hans politiske motsandere og drepe de i konsentrasjons leire. Det er ektreme på alle alle punkter, og det betyr at de kjøper nesten alle konspirasjons teorier fra Månelanding, 9/11 til at flour i vannet gjør deg homifil.

Lenke til kommentar

Så en vedlig spesifik gruppe, disse menneskene er ekstremt paranoide, dette er folk som trodde Obama ville bruke nødetater til sammle hans politiske motsandere og drepe de i konsentrasjons leire. Det er ektreme på alle alle punkter, og det betyr at de kjøper nesten alle konspirasjons teorier fra Månelanding, 9/11 til at flour i vannet gjør deg homifil.

 

Her gjør du som jeg mente du gjorde :p

Lenke til kommentar

 

Så en vedlig spesifik gruppe, disse menneskene er ekstremt paranoide, dette er folk som trodde Obama ville bruke nødetater til sammle hans politiske motsandere og drepe de i konsentrasjons leire. Det er ektreme på alle alle punkter, og det betyr at de kjøper nesten alle konspirasjons teorier fra Månelanding, 9/11 til at flour i vannet gjør deg homifil.

 

Her gjør du som jeg mente du gjorde :p

 

 

Alle over en kam,betyr at du tar en stor gruppe, det gjorde jeg ikke, gruppen er relativt liten og homogen. Med noen ekstremt få untakk er alle hvite, fantatisk religøse og paranoide.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...