Gå til innhold

Produksjonen av New Nintendo 3DS stanser i Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra. Det fines ipad. Dette trenger ikke barna lenger

Mange gode spill til voksen på 3DS.

 

For min del er jeg lite fan av enkelte spill på iPad. Og så lenge det kommer kvalitetsspill på 3DS så kommer jeg ikke til å kvitte meg med min enda.

 

Og mobilspill som er det å finne på iPad (med noen få unntak) er ikke i nærheten av mange konsollspill. Så de kan nesten ikke sammenliknes.

Endret av CaZpeR
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra. Det fines ipad. Dette trenger ikke barna lenger

 

Hvis det er 1 ting barn ikke trenger, så er det iPad. iOS/Android-plattformene har gått i Atari-fella, med for mye crapware, slik at ingen ser noe poeng i å prøve lage kvalitet, fordi det uansett forsvinner i mengden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om de tenker å la switch ta over for håndholdt også.

De har jo gått høyt ut og sagt at switch og 3ds skal leve ved siden av hverandre. At de kutter ut en modell samtidig som de har lansert en ny en (New 2DS XL som kommer 28. juli) er kanskje ikke så rart?

 

Er mer rart hvis de planlegger å legge ned 2/3DS-seksjonen når de lanserer en ny konsoll i 2017. Henger ikke helt sammen.

 

Samtidig kommer også neste Pokemon til 2/3DS neste år. Så platformen i seg selv er langt fra en nedleggelse.

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bra. Det fines ipad. Dette trenger ikke barna lenger

iPad kan da på ingen måte erstatte en egen spillkonsoll for mange typer spill. iPad er fint for veldig enkle spill, men der stopper det stort sett også.

 

Se bare på Mario på iOS vs. Mario på Nintendos egne konsoller.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og iPad blir ein fort lei av, kjedelege spel og mangel på knappar. Eg som voksen har for lengst kvitta meg med iPaden til fordel for Nintendo 3DS. Dessutan gjer mobiltelefonen den same jobben som iPaden, så iPaden er heilt unødvendig.

 

 

Samme her, kjøpte meg New 3ds XL for litt over en måned siden og storkoser meg med de mange artige spillene, jeg er snart 40 år! Har ikke rørt mobilspill på år og dag, det virker som de alle kun er lagd for at folk skal bruke penger på ingamekjøp 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...