Gå til innhold

INTERVJU: Divisjoner, moralske valg og Headquarters-området


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

 

Wow, spiller det virkelig en rolle ? Her gikk jeg rundt å trodde at gameplay var det viktigste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

Agree!! Det meste skal jo skjermes i dag fra oss. Minner meg ikke om et WW2 spill hvis det er helt sterilt, forundrer meg ikke om det blir mørkhudete soldater du kjemper imot. Det hadde vært så typisk.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

 

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

 

Wow, spiller det virkelig en rolle ? Her gikk jeg rundt å trodde at gameplay var det viktigste.

Detaljene betyr en del for innlevelsen i settingen. Hvis gameplayet er det eneste som teller kan det like gjerne være rosa elefanter i spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

 

Såvidt jeg har fått med meg så er det kun i MP at det er afrikanske kvinnelige på tysk side.

Hakekorsene ble tatt ut for at spillet ikke skal bli stoppa i Tyskland som har et relativt strengt forbud mot den slags i spill og wotnots...

Lenke til kommentar

 

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

 

Såvidt jeg har fått med meg så er det kun i MP at det er afrikanske kvinnelige på tysk side.

Hakekorsene ble tatt ut for at spillet ikke skal bli stoppa i Tyskland som har et relativt strengt forbud mot den slags i spill og wotnots...

Ble ikke wolfentstein 3D endelig lov i fjor?

Lenke til kommentar

Det vil fortsatt være hakekors i single playeren i spillet.

 

For å beholde at multiplayer og zombies skal være likt overalt så er det ikke hakekors der i noen del av verden.

 

"non-white male soldiers will be playable on the Axis side of multiplayer - despite this not being authentic to the time period.

 

Explaining the decision, Condrey said Call of Duty: WW2's campaign is about telling an authentic World War 2 story, whereas multiplayer is about putting the player's avatar, whatever it may be, inside a World War 2-themed shooter."

 

Kilde: http://www.eurogamer.net/articles/2017-06-19-lets-talk-call-of-duty-ww2-swastikas-and-female-soldiers

Lenke til kommentar

Med tanke på at MP kaster ut mye av autensiteten synes jeg igrunn de har en veldig ryddig tilnærming til det. De sier rett ut at de nedprioriterer autensitet til fordel for at man skal kunne spille den man vil, uten å støte noen. Dermed får du de komiske tilfellene med svarte nazister uten hakekors, men det er igjen en prioritering de er ærlige om.

 

Mye bedre enn Dice sin tilnærming til BF1, der de mer eller minder, feilaktig, påstod at kvinnelige soldater ikke var med fordi spillerne var kunnskapsløse.

Lenke til kommentar

 

Desverre gikk de sjw veien med denne. I mp kan man spille som afrikanske kvinnelige nazister. Alt av hakekors er fjernet. Hele spille er renvasket for alt som kan virke støtende.

Agree!! Det meste skal jo skjermes i dag fra oss. Minner meg ikke om et WW2 spill hvis det er helt sterilt, forundrer meg ikke om det blir mørkhudete soldater du kjemper imot. Det hadde vært så typisk.

Newsflash: Spill fra 2. verdenskrig er ronantiserende per definisjon. Det er det letteste å selge. Realistiske spill, med innvoller og kroppsdeler, møkk og støv, lidelser og helvete i alle retninger er mindre ettertraktet, merkelig nok. Våpen som jammer og tar 5 min å lade. Så det dere vil ha er en voldsfantasi som er urealistisk på det meste av slagmarkens panoramaer, blod og gørr, våpen osv. Men å kunne velge svart hudfarge når man sloss for Tyskland, nei det må de for all del ikke lage. Av en eller annen grunn er plutselig realisme viktig på akkurat den ene tingen.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...