Gå til innhold

FEATURE: Til Lofoten med 5D Mark IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt huset noen måneder nå og er veldig fornøyd. Aller mest oppløsningen som er en fin oppgradering fra Mk III, da slipper man mellomformat på enkelte kommerse oppdrag.

 

Satt pris på denne litt mindre "tekniske" testen, da jeg ærlig talt tror veldig få av oss profesjonelle fotografer bryr oss så mye om den slags :) 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Som gammel mobil amatør, som tar alt av mobiler på auto og som sansynligvis aldri kommer til å eie noen Speilrefleks så ville jeg gjerne tatt når dere tar bilder, så kunne dere tatt bilde med en mobil telefon for å vise forskjellen.

 

Jeg vet ikke om andre på forumet har noen interesse av dette. De som er av litt med proff karakter vil nok sikkert på hodet av dette forslaget, men kanskje andre vil synes det er interessant?

Det vil jo blitt litt david vs goliat og for mitt vedkommende så er det mer fordi jeg ønsker å se hvor stor forskjellen er på speilrefleks med et en helt vanlig "all round linse" og et bra mobilkamera

Lenke til kommentar

Som gammel mobil amatør, som tar alt av mobiler på auto og som sansynligvis aldri kommer til å eie noen Speilrefleks så ville jeg gjerne tatt når dere tar bilder, så kunne dere tatt bilde med en mobil telefon for å vise forskjellen.

 

Jeg vet ikke om andre på forumet har noen interesse av dette. De som er av litt med proff karakter vil nok sikkert på hodet av dette forslaget, men kanskje andre vil synes det er interessant?

Det vil jo blitt litt david vs goliat og for mitt vedkommende så er det mer fordi jeg ønsker å se hvor stor forskjellen er på speilrefleks med et en helt vanlig "all round linse" og et bra mobilkamera

 

Here you go:     :tease:

 

IedDZo4.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...