Gå til innhold

TEST: LG 34UM68–P FreeSync


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes panoreringen hang litt igjen jeg. Er det skjerm, skjermkort eller PC-specs. som gjør dette? Evt. at freesync ikke er perfekt? Jeg har ikke tatt meg budsjett til å henge med i tiden, altså det å skifte ut hardware med noe sprekere på en god stund. Derfor jeg blant annet spør om dette.

Endret av G
Lenke til kommentar

Dermed må alt plugges om hver bidige gang det skal byttes mellom MacBook-en for jobb og skole, og Windows-maskinen for spilling og multimedia-behandling. Hvor mye det ville kostet å implementere et par USB-porter i baksiden skal vi ikke grave dypere i, men det hadde vært gledelig om LG hadde kostet på seg det.

Personlig synes jeg det er bra at de ikke dytter ting inn i produktene som gjør dem unødvendig dyre. Høyttalere og lydutgang kunne de også droppet. Det du trenger er en USB-hub.

Lenke til kommentar

 

Dermed må alt plugges om hver bidige gang det skal byttes mellom MacBook-en for jobb og skole, og Windows-maskinen for spilling og multimedia-behandling. Hvor mye det ville kostet å implementere et par USB-porter i baksiden skal vi ikke grave dypere i, men det hadde vært gledelig om LG hadde kostet på seg det.

Personlig synes jeg det er bra at de ikke dytter ting inn i produktene som gjør dem unødvendig dyre. Høyttalere og lydutgang kunne de også droppet. Det du trenger er en USB-hub.

 

Jeg trenger ikkje en USB-hub engang. Har aldri brukt det på noen av mine 7 G-syncskjermer jeg har hatt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...