Gå til innhold

Denne gir mobilen din en stor, ekstra skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om du kun ønsker å se selv skjermen større er det jo bare å kjøpe en Chromecast til 350 kroner...

Chromecast har ikke innebygd skjerm.

 

De fleste har vel en egen skjerm med HDMI-inngang

 

Skjønner ikke helt poenget med dette produktet heller. Dagens mobiler har store nok skjermer til at man uten problem skal klare å se på og bruke den som den er. Med mobiler som G6 og S8 på vei med format på 18:2 er dette brettet utformet med et format som lager svarte felt på hver side også slik som øverste bilde i artikkelen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Om du kun ønsker å se selv skjermen større er det jo bare å kjøpe en Chromecast til 350 kroner...

Chromecast har ikke innebygd skjerm.

 

De fleste har vel en egen skjerm med HDMI-inngang

 

Skjønner ikke helt poenget med dette produktet heller. Dagens mobiler har store nok skjermer til at man uten problem skal klare å se på og bruke den som den er. Med mobiler som G6 og S8 på vei med format på 18:2 er dette brettet utformet med et format som lager svarte felt på hver side også slik som øverste bilde i artikkelen. 

 

 

Du tenker nok på bruksområdet i hjemmet, men det finnes en verden utenfor også. Da blir det litt upraktisk å slepe med seg strømgenerator, 65" TV skjerm, chromecast, lader til telefonen og ikke minst wifi router med mobilt bredbånd for å få all skiten til å virke sammen? :p

 

Dog jeg stiller meg enig med at det hadde heller lønt seg å kjøpe et helt vanlig standalone nettbrett....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hvor finner man ipad til 129 dollar? Ser på prisjakt.no men der starter de på 2700 kroner som er over det dobbelte.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det koster bare 100$ hvis du støtter kickstarteren. Den skal koste 300$ ellers.

Ja, men jeg bruker ikke trådløs overføring lenger. "Spiser" bare mobildata. Dessuten er ikke dette produktet det samme som en ipad.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

En ting jeg glemte å nevne tidligere, er at Airdroid eksisterer. installer app på telefon, last ned programvare til pc eller bruk webapplikasjonen (som virker bedre i noen tilfeller), så får du sett mobilskjermen din på en pc. 500 MB gratis/mnd i datatrafikk, etterpå koster det ca. 17 kr/mnd, avhengig av abonnement. Jeg har gått for et år og er veldig fornøyd med denne løsningen til min bruk.

 

Jeg er nemlig student med egen laptop på skolen. Lærerne liker ikke at vi tar i mobiltelefonene, men har ingen problemer med at jeg knotter på laptopen hele tiden = Airdroid. Mobilskjermen på pc skjermen istedet. Web applikasjonen og standalone klienten til pc støtter også sending og mottak av SMS på telefonen, oppringing og svar av samtaler i programmet. Merk at lyden fortsatt går via telefonens høytalere, eller BT enhet du har koblet til ekstra. Jeg håper Airdroid teamet gjør det mulig å overføre lyd til pc også. Da hadde programmet vært fullverdig godt

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...