Gå til innhold

TEST: B&O BeoVision Horizon 40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel som man sier, smaken er som baken: delt.

 

Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det.

Så i det ene øyeblikket vedgår du at folk har forskjellig smak, mens i det neste avfeier du muligheten for at smak kanskje har noe med saken å gjøre hvis man liker denne TVen?

 

Artig logikk.

Lenke til kommentar

Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det.

 

Spar deg de spydige unyanserte kommentarene neste gang. Selv likte jeg designet på TV-en. Kan passe godt i riktig bolig den, men dessverre er det B&O som lager den...30 000,- for en 40-tommer er helt uaktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tidenes styggeste TV?

 

Det er vel som man sier, smaken er som baken: delt.

 

Men eneste grunn til at noen syntes denne kanskje er pen er fordi det står B&O på den, de hadde aldri kjøpt den med det designet hvis det ikke gjorde det.

De hadde også kjøpt den om det stod Apple på den i stedet.

Lenke til kommentar

Med denne TV-modellen så tror jeg Bang & Olufsen har utspilt sin rolle som TV-merke  :sick:

 

Spesiellt prisen står ikke i stil til designet, tror jeg da. Prisen står heller ikke stil til sammenliknbare storprodusenters fantastiske produkter.

Endret av G
Lenke til kommentar

Nå har vel Samsung kjøpt opp bla. B&O, om ikke TV delen er ekskludert, så da er vel 40" LCD til 30k historie..

Forøvrig, etter å blitt vant med oled, så er LCD så inn i h***** dårlig på sortnivå, uansett modell og pris, denne inkludert.. Trist, da man brenner endel broer, men men, denne modellen fra B&O tror jeg jeg måtte hatt betalt for å leve med som eneste TV, og det føles litt rart å si dette høyt om en TV til 30k i 2017...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...