Gå til innhold

FEATURE: Trøbbel med yting på både PC og konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på nippet til å kjøpe dette på PS4 Pro, eller PC. Blir mest sansyndligvis en konsollutgave en gang i fremtiden da sjangsen er størst for at jeg gidder å spille igjennom der.

Men da blir jeg avventende til kjøp inntil disse problemene er fisket, enten det blir PC eller PS4 Pro.

Lenke til kommentar

Hmm litt rart å høre. Jeg sitter på en i5 3570K

8GB ram og har spillet på en gammel snurredisk med ett gtx980TI kort. i DX12 med alt på ultra er det meget sjelden spillet dropper under 80FPS. i snitt ligger det nærmere 100. Vet ikke hva som er problemet med optimaliseringen da spillet kjører superglatt og fint på min forholdsvis "gamle" maskin. I tillegg er spillet i seg selv en stor oppgradering fra 1,2 og 3. Mye smartere AI mange nye måter å ta ut folk på og andre fine oppgraderinger. Spillet anbefales på PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Någonting måste vara galet då. Allt på max, 1440p, dx12. Droppar hittils inte under 100 fps här. 4670k @ 4.2, 1080.

Artikkelforfattar her. Som eg skriv i artikkelen er det definitivt ikkje alle som har slike problem, men viss ein ser litt på steam/nvidia/amd-forum - så er det mange som slit med dette. Det er nok ein god idè å kjøpe via Steam for dei som ønskjer, slik at ein kan refundere kjøpet viss det ikkje fungerer skikkelig.

 

Til dømes er DX12-versjonen med async compute fullstendig uspelbar for meg. 

Endret av Br3AK
Lenke til kommentar

Selv spiller jeg fortiden snipper elite 3 ganske bra spill egentlig.

Kanskje grafikken er litt utdatert.

 

Prøvd å sett litt på youtube angående beta versjon av sniper elite 4.

En del sier de hadde en del problemer under den testingen hang spillet seg.

Så godt mulig jeg kjøper det på salg.

 

Det jeg lurer på slik bildene vises, er det slik bildene blir mørkere på PS4 pro?

Syns det er veldig rart, har du satt skjerm\bildeinstillinger på samme måte?

Eller endret brightness på samme måte?

 

Muligens problemene med ugjevn ytelse er kun GTX 1000 serien som sliter med det eventuelt RX 480 i SLI\Crossfire?

Selv merker jeg det på det gamle spillet kan være harddisken som er flaskehals da det er noe perioder særlig under innlasting at spillet henger seg litt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Selv spiller jeg fortiden snipper elite 3 ganske bra spill egentlig.

Kanskje grafikken er litt utdatert.

 

Prøvd å sett litt på youtube angående beta versjon av sniper elite 4.

En del sier de hadde en del problemer under den testingen hang spillet seg.

Så godt mulig jeg kjøper det på salg.

 

Det jeg lurer på slik bildene vises, er det slik bildene blir mørkere på PS4 pro?

Syns det er veldig rart, har du satt skjerm\bildeinstillinger på samme måte?

Eller endret brightness på samme måte?

 

Muligens problemene med ugjevn ytelse er kun GTX 1000 serien som sliter med det eventuelt RX 480 i SLI\Crossfire?

Selv merker jeg det på det gamle spillet kan være harddisken som er flaskehals da det er noe perioder særlig under innlasting at spillet henger seg litt.

 

Kontrasten står forklart i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...