Gå til innhold

Foto

The Legend of Zelda: Breath of The Wild har fått slippdato i ny trailer

12 svar i denne tråden

#1 Jonas Magerøy

Jonas Magerøy

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 195 innlegg
  •   9. april 2015

Skrevet 13. januar 2017 - 06:39

Screen%20Shot%202017-01-13%20at%2006.18.

Spillet kommer tidligere enn ryktene sent i fjor hevdet.

The Legend of Zelda: Breath of The Wild har fått slippdato i ny trailer
  • 0

Skribent Gamer.no

#2 MrCuddlesworth

MrCuddlesworth

Bruker

• Medlemmer
  • 42 innlegg
  •   3. oktober 2014

Skrevet 13. januar 2017 - 15:40

Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet!
  • 3

#3 Scopperloit

Scopperloit

Bruker

• Medlemmer
  • 156 innlegg
  •   16. august 2012

Skrevet 13. januar 2017 - 16:35

Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet!

Jeg hadde heller ikke fått med meg dette før nå! Det gir en mye større tilknytning til historien i spillet etter min mening. Har høye forventninger til dette spillet, håper de innfris! Gleder meg.
  • 1

#4 zilas0

zilas0

Bruker

• Medlemmer
  • 192 innlegg
  •   11. desember 2011

Skrevet 13. januar 2017 - 17:09

Wow! Førr en tøff trailer, Veit ikkje helt om stemmeskuespill blir sår bra. Har altids syntes at tekst har fungert veldig godt og man kan liksom finne opp sin egen stemme mens man leser teksten. Uansett så blir dette interresangt.
  • 1

#5 Mithridates VI

Mithridates VI

Bruker

• Medlemmer
  • 446 innlegg
  •   23. mars 2011

Skrevet 13. januar 2017 - 19:31

Tekst er alltid mye bedre enn dårlig og middelmådig stemmeskuespill som det er veldig mye av i spillbransjen. Ikke minst i japanske spill.
  • 0

#6 hekomo

hekomo

Bruker

• Medlemmer
  • 13 445 innlegg
  •   13. juli 2013

Skrevet 14. januar 2017 - 02:16

Tja, skeptisk. Mye stemmeskuespill tyder på en overdreven fokus på en eller annen dårlig historie i stedet for selve spillingen. Og er ikke karakterene veldig tegneserieaktige sammenlignet med verden rundt? Det er litt som om de har tatt to forskjellige stiler og slått dem sammen til noe usammenhengende.
  • 0

#7 madammim

madammim

Bruker

• Medlemmer
  • 1 942 innlegg
  •   15. februar 2002

Skrevet 14. januar 2017 - 09:51

Er det kommet noe informasjon om hvorvidt det blir samme versjon til de 2 konsollene? Noe Switch-versjonen får som WiiU vill mangle?

Edit: Blir i alle fall noen små grafiske forskjeller: 

Dette innlegget har blitt redigert av madammim: 14. januar 2017 - 11:33

• 0

Øl-bryggende Nordlending som oftes er å se på
www.norbrygg.no

Secret Santa 14: Gi en julegave til en forumbruker!

#8 Pappakamelen

Pappakamelen

Bruker

• Medlemmer
  • 50 innlegg
  •   21. juni 2015

Skrevet 14. januar 2017 - 12:36

Det blir spennende å se om dette "breath of the wild" er mer som en frisk bris fra en ekstra, eller som et dragepust å regne.

• 0

#9 PantZman

PantZman

Bruker

• Medlemmer
  • 5 327 innlegg
  •   8. april 2002

Skrevet 14. januar 2017 - 14:25

Er det kommet noe informasjon om hvorvidt det blir samme versjon til de 2 konsollene? Noe Switch-versjonen får som WiiU vill mangle?

Edit: Blir i alle fall noen små grafiske forskjeller: https://www.youtube....h?v=-TNV2_8Yvy4

Kan se ut som Switch har mer detaljert verden. men WiiU kanskje har litt bedre skygger/lyskasting.

Forskjellene var ikke store, så mulig jeg bare kjøper det til WiiU om det ikke er noe annet must have til Switch.
  • 0
Steam ID: PantZerman

#10 MrCuddlesworth

MrCuddlesworth

Bruker

• Medlemmer
  • 42 innlegg
  •   3. oktober 2014

Skrevet 15. januar 2017 - 19:21

Tja, skeptisk. Mye stemmeskuespill tyder på en overdreven fokus på en eller annen dårlig historie i stedet for selve spillingen. Og er ikke karakterene veldig tegneserieaktige sammenlignet med verden rundt? Det er litt som om de har tatt to forskjellige stiler og slått dem sammen til noe usammenhengende.

Så lenge som dette spillet har vært i utvikling, kan det ikke være urimelig å forvente både bra historie og bra gameplay.
  • 0

#11 Joffe25

Joffe25

Bruker

• Medlemmer
  • 478 innlegg
  •   10. desember 2013

Skrevet 18. januar 2017 - 10:12

Virker som stemmeskuespillet bare gjelder en fortellerstemme. Ser på trailerne når selve karakterene snakker er det fortsatt bare tekst og litt lydeffekter
  • 0

#12 Serjiously

Serjiously

Bruker

• Medlemmer
  • 802 innlegg
  •   18. juni 2006

Skrevet 18. januar 2017 - 19:24

Virker som stemmeskuespillet bare gjelder en fortellerstemme. Ser på trailerne når selve karakterene snakker er det fortsatt bare tekst og litt lydeffekter
Hm, nei? Vi hører da både Zelda, en Goron og (det som jeg antar er) King Hyrule snakke. Men regner med det er begrenset til cutscenes.
  • 0

Vennekode til 3DS: 2964 - 9488 - 3447

#13 Joffe25

Joffe25

Bruker

• Medlemmer
  • 478 innlegg
  •   10. desember 2013

Skrevet 18. januar 2017 - 20:50

Hm, nei? Vi hører da både Zelda, en Goron og (det som jeg antar er) King Hyrule snakke. Men regner med det er begrenset til cutscenes.

Vi får se når det kommer ut kan hende det er kun i traileren siden vi ikke ser direkte at noen av karakteren prater,

• 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere