Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har blitt delt flere ganger i tråden , men burde være obligatorisk å se for alle som fortsatt klenger til lyoness/myworld.

Som med mange andre MLM så blir det som "Keiserens nye klær".

En tviholder på overbevisningen sin selv om de fleste rundt åpenlyst ser ser at det er en scam.

Ingen liker å føle seg lurt og særlig ikke når en har investert både mye tid og penger og kanskje også dratt familie og venner inn.

Her har du hele 7 minutter av videoen ;) 

 

https://streamable.com/heuv8

Lenke til kommentar

De liker nok ikke å sette seg inn i ting selv om de hyler høyt om at de har gjort det

Enkelte "studerer" så det sikkert gjør vondt, men hva hjelper det når en har bare en kilde til informasjon? Hvor smart blir du da?

Jeg kan ikke noe for det men jeg må le over nekene

Spesielt over de jeg vet er ute å kjøre, de roper gjerne høyest✌

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De liker nok ikke å sette seg inn i ting selv om de hyler høyt om at de har gjort det

Enkelte "studerer" så det sikkert gjør vondt, men hva hjelper det når en har bare en kilde til informasjon? Hvor smart blir du da?

Jeg kan ikke noe for det men jeg må le over nekene

Spesielt over de jeg vet er ute å kjøre, de roper gjerne høyest✌

Hvis man holder på med dette over ett år siden det ble ulovlig i Norge og stemplet som pyramidespill, ja da er det ikke mye sympati igjen :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Her har du hele 7 minutter av videoen ;)

 

https://streamable.com/heuv8

Ja den videoen kan ikke deles nok :) som sakt "keiserens nye klær" . De som har fått tunnelsyn og slukt alle pengene sine (og litt til) i det her ser det ikke selv. Selv om det er ganske åpenlyst for alle andre.

 

Det kan godt hende de har klart å sno seg rundt lovverket i denne omgangen, men det gjør det ikke mer etisk riktig.

Det er som en bedrift skulle anmeldes for grov barnearbeid i Norge bare for å påstå neste år at de driver lovlig for de de flyttet barnefabrikken til Sverige.

Lenke til kommentar

Uffda... enda ett tap? Tiltross for alle (fiktive) seire.

Snaķkes.

 

http://www.bekm.us/new-swiss-judgement-of-4-june-2019-legal-disaster-for-lyoness/

 

Og nei. De har ikke snodd seg unna, de har bare veldig tungt for det.

Ære være de enfoldige..✌? Du har ett knippe i Trøndelag, noen på vestlandet og ett nek som roter rundt Oslo. Jeg har meldinger fra de alle, og det går i den samme tragiske tralten.

Men men.. Lyoness rakner nå, de som ønsker å bli stående får bare bli.

Folk vet utmerket godt hvem det er som har null vurderingsevne.

Endret av Moskasi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har dom hittat ett kryphål i Norsk lag eller skiter dom bara i?

De har vel en anus såpass stor at de driter i det meste...

Så lenge de får pengene sine kan den brukes til det meste.

 

Måtte bare rime på noe der, men sannheten er at Lyoness / Myworld er ren svindel og gjør nok alt de kan for å fortsette, denne gangen ved å etablere "produkter man kan kjøpe" inn i utvalget deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...