Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var det som skjedde i uken som var? Kan ikke si jeg har fått med meg noe som helst spennende i uken som gikk, vertfall ikke som angår denne tråden.

Dukker nok opp igjen om en måneds tid for å fortelle oss hvor interessant det er å lese alt vi skriver, og at vi må "glede oss" til neste måned elns ?.

 

Bra han holder liv i forumet og bumper det frem! Rekrutteringen til lyoness fortsetter nok i det stille.

Lenke til kommentar

Kan det være dette Delirium (ehm...Jeg mener SannhetsSerum) siktet til forleden, og som h*n gledet seg til?

I såfall er jeg glad jeg holdt pusten i spenning, mens jeg ventet på resultatet...

 

Og når dere hjernevaskede kommer hjem igjen fra Tyskland…?

Ja...da er konseptet fortsatt et pyramidespill, og ulovlig ihht Norsk og Europeisk Lov!

 

Så rart gitt...

 

https://lottstift.no/om-oss/aktuelt/lyoness-far-ikkje-halde-fram-verksemda/

 

Hele kjennelsen:

https://lottstift.no/wp-content/uploads/2019/06/OBYF_kjennelse.pdf

Endret av Tjo-Bing
  • Liker 4
Lenke til kommentar

He he he he he he he he he he he he he he he...
Ligger og ruller meg rundt på gulvet her jeg, tror jeg kommer til å le til jeg dør :p

 

Det er nå som at retten faktisk har fått saken ferdigstilt at selskapets deltakere nå vil slite, tenker på at løftene selskapet har holdt for sine "deltakere" er nå soleklart bare ren svada at de fleste vil begynne å spørre om pengene sine og det blir nok vanskeligere og vanskeligere å realisere.

Enhver ny "invitasjon" til deltakelse vil jo også være ulovlig, bruken av cashbackworld for Norske selskaper må nok opphøre o

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For en fremtid! Var det opptil flere herfra som hevdet.?

Vel... De nyter ikke pils og pølse i Tyskland. Som andre småfolk så sitter de hjemme og venter på fantastiske nyheter? Og det byr nok de som har reist på. De som har mest å tape og som Lyoness ønsker skal sitte veldig rolig og feste sikkerhetsbeltene for nå går det nedover, er nok proppfulle på "godt" nytt må vite. ?

Så får de mere å bruke penger på, mens Lysaker trør vann.

Flott at de ikke fikk noe gehør for lettelser, det er slutt på leken vil jeg tro?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ser på Facebook siden til Lyconet at det er vekkelsesmøte og halleluja stemning på seminar i Tyskland. Har dei fortsatt trua på dette i Norge. Er og en del nordmenn der nede også

 

For en fremtid! Var det opptil flere herfra som hevdet.

Vel... De nyter ikke pils og pølse i Tyskland. Som andre småfolk så sitter de hjemme og venter på fantastiske nyheter Og det byr nok de som har reist på. De som har mest å tape og som Lyoness ønsker skal sitte veldig rolig og feste sikkerhetsbeltene for nå går det nedover, er nok proppfulle på "godt" nytt må vite.

Så får de mere å bruke penger på, mens Lysaker trør vann.

Flott at de ikke fikk noe gehør for lettelser, det er slutt på leken vil jeg tro

Lenke til kommentar

Ser på Facebook siden til Lyconet at det er vekkelsesmøte og halleluja stemning på seminar i Tyskland. Har dei fortsatt trua på dette i Norge. Er og en del nordmenn der nede også

 

Gidder du å sitere eller kopiere teksten der? Har blitt godt utestengt fra sidene deres nå, kommer i alle fall ikke inn på FB sidene.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke med i gruppe, kun sett på Lyconet sin FB side, den er opne for alle! Men vet at det er en del nordmenn som publiseres også på sine egne FB sider.

 

 

 

Gidder du å sitere eller kopiere teksten der? Har blitt godt utestengt fra sidene deres nå, kommer i alle fall ikke inn på FB sidene.

Lenke til kommentar

Helt vilt!!!!! Alle har tatt feil hele veien, sign up under me...

Det har vært ett tøfft år for Lyoness.

Klarte de å trykke 650000 inn i salen?

Neppe.

Det er faktisk fjas...

Klarte de å trykke flere penger ut av folk? Helt klart.

Rørte de mine?

Ja så fortsetter julingen?

Må sommeren bli laaaaaaang og lys??

Og sliter en med søvn så kan en telle antall refusjoner?

 

Og til dere som tror presidentpakket er styrtrik nå? Pfff.. Er de nå det? ?

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er tøffe tilstander for mange som er med i Lyoness / Lyconett Norge og jeg anbefaler virkelig at man tar seg en prat med noen som kan hjelpe dere : 

https://www.facebook.com/spillavhengighet/
 

Her har man ett opplegg for pårørende og medlemmer av Lyoness som hjelper dem i forhold til hvor alvorlig dette har blitt for mange.
Dette er en landsdekkende organisasjon som er godt kjent med spillavhengighet, pyramidespill og Lyoness.
Dette tilbudet er også for pårørende. 
 
[email protected] eller 477 00 200. Telefonen er åpen mandag til torsdag.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er tøffe tilstander for mange som er med i Lyoness / Lyconett Norge og jeg anbefaler virkelig at man tar seg en prat med noen som kan hjelpe dere : 

 

https://www.facebook.com/spillavhengighet/

 

Her har man ett opplegg for pårørende og medlemmer av Lyoness som hjelper dem i forhold til hvor alvorlig dette har blitt for mange.
Dette er en landsdekkende organisasjon som er godt kjent med spillavhengighet, pyramidespill og Lyoness.
Dette tilbudet er også for pårørende. 
 
[email protected] eller 477 00 200. Telefonen er åpen mandag til torsdag.

 

 

 

:D  :D  :D  :D

 

Tusen takk for medfølelsene.

Beklageligvis for dere står det utmerket til hos oss. 

I løpet av juli/august er det nok dere som vil trenge hjelp. Bare vent og se.  :new_woot:  :new_woot:

 

Her er noen telefon no.  mange av dere her inne beklageligvis vil trenge ettervert.

 

1.  Telefon:              913 35 198

2.  Mental Helse     116 123

3.  Røde Kors:        800 33 321

4. Kirkens SOS:     224 00 040

 

 

Ha en fortsatt god sommer alle sammen her inne

Lenke til kommentar

Hæhæhæ... Ja har en gjøk sagt det så for all del? Gi de penga dine! ?

2 juli! Da får vi se piss blir til gull? Enda en gang....

 

Og du? Hva skjedde egentlig med Nordermoen? Skulle ikke han anmelde BA? Dette er jo din gjeng så antar du var både der og i Tyskland?

Og når du sist skyldte på at du var opptatt og skulle utenlands? Var det Sverige? ?30 days challenge med bibelen på slep? ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lyoness / Lyconett og Cashbackworld Norge har inntil den 24 Juni muligheten til å anke saken sin : 

https://lottstift.no/om-oss/aktuelt/lyoness-far-ikkje-halde-fram-verksemda/

 

 

 

Oslo byfogdembete har avslått Lyoness Norway AS og Lyoness Europe AG sitt krav om å få halde fram verksemda i Noreg fram til det ligg føre ei rettskraftig avgjerd.

I fjor fatta Lotteritilsynet vedtak om at Lyoness umiddelbart må stanse all drift av, deltaking i og utbreiing av verksemda i Noreg fordi det er ei ulovlig pyramideverksemd. I vedtaket la Lotteritilsynet til grunn at inntektene frå Lyoness si verksemd i Noreg i hovudsak stammar frå verving av deltakarar, og ikkje sal av produkt. Lyoness hadde då over 150 000 norske deltakarar og 1000 lojalitetsbedrifter.

Lotterinemnda stadfesta Lotteritilsynet sitt vedtak i januar. I februar beslutta Lotterinemnda å ikkje gje vedtaket utsett iverksetjing fram til saka er rettskraftig avgjort.

Lyoness begjærte deretter midlertidig forføyning ved Oslo byfogdembete, som den 24. mai 2019 avsa kjennelse som inneber at Lyoness ikkje får fortsette verksemda fram til det ligg føre ei rettskraftig avgjerd saka.

I kjennelsen legg Oslo byfogdembete til grunn at Lyoness Norway AS og Lyoness Europe AG ikkje har sannsynliggjort at Lotterinemndas vedtak om at Lyoness er eit ulovleg pyramideliknande omsetningssystem er ugyldig. Oslo byfogdembete finn heller ikkje at Lotterinemnda har lagt til grunn feil faktum eller andre saksbehandlingsfeil.

Lyoness kan anke kjennelsen til lagmannsretten. Ankefristen er ein månad.

Sannsynligheten for at om de anker saken så taper de er stor, men dette er noe advokaten til Lyoness ( Hallvard Gilje Aarseth ) trolig har advart dem mot.

Det er godt mulig vi får høre omtrent den 2 Juli hva som hender videre og hvor fort de greier å legge ned Lyoness i Norge.
 

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ringt Mental Helse, som oppfordret til av SannhetsSerum, og fått råd og tips i anledning lyoness-saken, knyttet opp mot både forvaring av domfelte forbrytere, og ikke minst vedrørende umyndiggjøring av familiemedlemmer som er en fare for både seg selv og egen økonomisk fremtid.

 

Jeg ringte videre til Røde Kors, og der kunne jeg få melde meg inn i deres besøkstjeneste, som besøker langtidssyke innlagte pasienter, samt forbrytere som avtjener sin idømte fengselsstraff.

 

Kirkens SOS kunne opplyse at enkelte individer oppsøker offentlige kirkerom for å leve i såkalte kirkeasyl, men at dette ikke var å anbefale for kriminelle forbrytere, da de ikke faller inn under kategorien asylsøkere…

 

Vi er jo alle Herre over egen integritet...Det er opp til en selv hvordan man forvalter sitt pund.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

hei, har ei god venninde jeg prøvde og fraråde og bli med på dette for et par år siden, men hun ble overtalt av sin bror og ta opp ca 600,000.- i kredittkortlån, slik at broren kunne låne 300,000.- og hun skulle handle for 300,000 , lånet lovte broren og være med på og betale ned, noe jeg ikke jeg tror skjer dersom dette går veien høna sparker, siste jeg hørte var at skyer ble vekslet inn i  digital valuta, jeg er redd hun i verste fall kan miste boligen.  det har tidligere vært advokater som har tilbudt hjelp om og få penger tilbake, men hvordan er stua nå ? finnes det fortsatt muligheter for tilbakebetaling fra lyoness ? noen som vet ? 

eller er toget gått ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...