Gå til innhold

Spillutvikler saksøker sine egne spillere for 150 millioner kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreativ forretningsmodell. Lage hysterisk dårlige spill, saksøke spillere for at de poengterer dette faktum.

 

Bra av Steam å lukke dem ute. Valve er generelt bra på å ta vare på sine brukere og gi mulighet til folk i sitt spillcommunity å kommunisere ærlige meninger, selv negative, slik at de fremstår som troverdige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg beundrar på ein måte DH litt for kor dedikerte dei er til sjølvbedrag. Dette er ein duo med avgrensa ferdigheter, som produserar spel i eit voldsomt tempo, raskere enn nokon andre utviklarar og veit om. Sjølsagt blir kvaliteten deretter. Likevel har dei tilsynelatande ei slags stoltheit for det dei lagar, samt ei oppfatning om at dei fortenar suksess. Når dei ikkje oppnår det må det sjølvsagt vere nokon andre sin feil, og det er her Jim Sterling kjem inn i biletet. Samstundes, i den verkelege verda, har Jim Sterling sannsynlegvis hjelpt dei, sidan han er den einaste større youtuberen som gidd å dekke spela deira.

 

Litt av problemet her er nok at Romine-brørne ikkje er dei skarpaste knivane i skuffa. Gå til jimquisition.com og høyr intervjuet han gjorde med dei, so vil truleg bitane falle på plass. Desse karane trur til dømes at "fair use" vil seie at kritikken må vere rettferdig. Det kan bli nokre gode diskusjonar når desse skal representere seg sjølve i retten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når det er sagt, så er det faktisk å gå for langt å be dem om å ta sitt eget liv eller liknende. Ikke lurt å komme med dødstrusler uansett hvor lite man har planer om å gjennomføre.

 

Det faktiske namnet deira er Digital Homicide, moralsk sett er ikkje det noko betre enn vitsen min tidligare i tråden. Eg vurderte "Public Relations Homicide" i staden for, men det vart ikkje noko morosamt.

Lenke til kommentar

 

 

 

The Donald Trump of game developers

Gratulerer med den dummeste kommentaren jeg har hørt angående søksmål noen gang.

Hadde jeg hatt en medalje hadde jeg sendt den til deg.

Hvorfor er alle Trump-supportere så hårsåre?

Fordi de er supportere av verdens mest hårsåre mann.

 

 

Ja, er nok inne på noe der. Er jo verdt å nevne at Trump har vært innblandet i over 3000 søksmål, hvorav han var den som sakte i 2000 av dem. Blant annet saksøkte han Bill Maher for å ha hevdet at faren hans var en orangutang. Så jeg vil selv påstå at den første kommentaren egentlig er ganske treffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...