Gå til innhold

Systemkravene for Battlefield 1 er avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Minstekrav:

  • Operativsystem: Windows 7, Windows 8 eller Windows 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i5 6600K/AMD FX-6350
  • Minne: 8GB RAM
  • Harddisk: 50 GB ledig plass
  • Skjermkort (Nvidia): GeForce GTX 660 med 2 GB videominne
  • Skjermkort (AMD): Radeon HD 7850 med 2 GB videominne
  • DirectX: Versjon 11.0

Anbefalt maskinvare:

  • Operativsystem: Windows 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i7 4790/AMD FX 8350 Wrath
  • Minne: 16 GB RAM
  • Harddisk: 50 GB ledig plass
  • Skjermkort (Nvidia): GeForce GTX 1060 med 3 GB videominne
  • Skjermkort (AMD): Radeon RX 480 med 4 GB videominne
  • DirectX: Versjon 11.1

Er ikke disse kravene høye? Klarte fint å spille med mine pcer, får veldig høy framerate på beta mellom 90-120 FPS.

Så vil kravene bli høyere etter beta eller er systemkravene langt høyere en det som trengs?

 

Eller har det blitt slik minstekrav ikke er lengere mistekrav for tror selv core 2 duo E8500 eller i3 cpu hadde fungert som cpu å fått 20-40 bilder i sekundet.

 

ARK: Survival Evolved krever langt mere av maskinen selv om systemkravene er vesentlig lavere. får kun 25 bilder i sekundet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

 

Minstekrav:

  • Operativsystem: Windows 7, Windows 8 eller Windows 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i5 6600K/AMD FX-6350
  • Minne: 8GB RAM
  • Harddisk: 50 GB ledig plass
  • Skjermkort (Nvidia): GeForce GTX 660 med 2 GB videominne
  • Skjermkort (AMD): Radeon HD 7850 med 2 GB videominne
  • DirectX: Versjon 11.0
Anbefalt maskinvare:
  • Operativsystem: Windows 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i7 4790/AMD FX 8350 Wrath
  • Minne: 16 GB RAM
  • Harddisk: 50 GB ledig plass
  • Skjermkort (Nvidia): GeForce GTX 1060 med 3 GB videominne
  • Skjermkort (AMD): Radeon RX 480 med 4 GB videominne
  • DirectX: Versjon 11.1
Er ikke disse kravene høye? Klarte fint å spille med mine pcer, får veldig høy framerate på beta mellom 90-120 FPS.

Så vil kravene bli høyere etter beta eller er systemkravene langt høyere en det som trengs?

 

Eller har det blitt slik minstekrav ikke er lengere mistekrav for tror selv core 2 duo E8500 eller i3 cpu hadde fungert som cpu å fått 20-40 bilder i sekundet.

 

ARK: Survival Evolved krever langt mere av maskinen selv om systemkravene er vesentlig lavere. får kun 25 bilder i sekundet.

Meeeeen ark er jo early access

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den kraftigste i5-en på markedet er minstekrav? Vil anta spillet fungerer utmerket med f eks i5 4690k. Skjønner ikke helt hvorfor DICE overdriver kravene. De risikerer jo å støte potensielle kunder fra seg.

De har vel  fått  penger  fra Intel, AMD og invida, i håp om at folk   løper ut å kjøper pc utstyr til 20  000kr

Lenke til kommentar

Null problem, som har vært normen for meg de siste årene.

 

Eneste som er litt synd er at jeg ikke har så mye tid til spill lenger.. 

 

EDIT: Er moderne I3 hadde kanskje fungert ved små servere typ 16-24 players. En C2D hadde ikke fungert overhode. Alt for gammal nå. BF serien er veldig CPU intenst, men heldigvis støtter spillet flere kjerner bra!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Null problem, som har vært normen for meg de siste årene.

 

Eneste som er litt synd er at jeg ikke har så mye tid til spill lenger.. 

 

EDIT: Er moderne I3 hadde kanskje fungert ved små servere typ 16-24 players. En C2D hadde ikke fungert overhode. Alt for gammal nå. BF serien er veldig CPU intenst, men heldigvis støtter spillet flere kjerner bra!

Tror du bør sjekke youtube:

 

Her er nok skjermkortet GTS 450 som gjør man får kun 1366x768 low settings 12 bilder i sekunder.

Hadde cpuen vært overklokket til 4 ghz burde spillet gått greit. Eller brukt R9 280x.

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Senere i denne uka. Fredag 23 September kommer Revive BF2142 http://battlefield2142.co/

Da er det endelig tilbake til Titan :D Har gledet meg mere til Revive BF2142 enn BF1  :laugh:

 


Hello Revive Players!
 
We don't know if you noticed (we certainly have!), but we have been experiencing record-breaking player counts over the past two weekends. This is awesome! Over 1,100 concurrent players online at once this past Sunday. We don't know what to say! Our services have been expanding like never before, and the Revive team couldn't be more excited for what's in store next. Just this weekend we had to expand our Teamspeak 3 server to 128 slots (you guys filled our 32-slot server fast!), so please come join us! Discord is still open to the public for chat, and provides a solid stream of communication with our dedicated and hard-working Moderation Team! They don't bite too hard, say hi! 
 
The official release date for our BF2142 Revival is set in stone for Friday, September 23rd! If you've been following our news posts, you know that we've been hard at work bringing the proper infrastructure to life. We're proud to announce that existing players should have a seamless experience getting started on BF2142. When the time comes, a launcher update will be pushed which will bring compatibility for the long awaited BF2142 public consumption. 
 
If you've been waiting eagerly for the release, nows a perfect time to give Battlefield 2 a try while we patch up the final pieces! See you on the battefield, soldiers!

 

Lenke til kommentar

Krav spec (spesielt CPU) er jo helt på jordet for tiden!

Jeg kjører det meste av spill på high/ultra med min i5-2500k(!) @ 4.5ghz. Det er en 6(?)år gammel CPU...! Ekstremt sjelden CPU Load er over 80-90%, men mine 2x970 SLI er makset.

Kjører GTA V på high i 5760x1080 (triple monitor surround vise), fortsatt er det 970'ene som er på 100% mens CPU er i snitt rundt 70-80%. (fps minimum på 60)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...