Gå til innhold

gode, billige smarttelefonar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola Moto G - 2 gen til ca kr 1.600 fungerer meget bra. Har litt spesielle behov og vektlegger GPS og kartfunksjon. Som "reiseGPS" så fungerer denne like godt som de aller beste på markedet. Her er det ellers forholdsvis store forskjeller mellom merker og modeller har jeg erfart.  Motorola Moto G - 2 gen er ikke vanntett men har magnetkompass.  Motorola Moto G - 3 gen er noe dyrere og den er vanntett, men mangler magnetkompass. For meg så er magnetkompasset et "must".

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/MOTOG2NDBK/motorola-moto-g-smarttelefon-2-gen

 

Edit: Moto G har også oppdatering til Android 6.0 slik at man kan sette inn et 32GB minnekort og ha en "fullverdig" 32GB telefon ved en oppgradering til et par hundre kroner for et minnekort. (Android 5.x og 6.x behandler minnekortet på forskjellig måte.) Da har man effektivt en 32 GB telefon til ca 1.800,-

Endret av arne22
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Kjenner noen som har galaxy J5. Billig, og hvis du får tak i en med android 6 så skal det gå an å sette inn ganske stort minnekort og formatere dette i telefonen på en slik måte at du kan lagre filmer fra ViaPlay offline på minnekortet. Endelig har android 6 banet vei for denne funksjonen :)   Men jeg har ikke fått det til på min galaxy S5 ennå, har prøvd i en halvtime etter oppgradering til android 6 for en time eller to siden.

 

 

REDIGERT: Glem det, den funksjonen er utelatt av android 6 av samsung... Norge får ikke den funksjonen med minnekortene. Kjøp en mobil med så mye lagringsplass som du tror du kommer til å trenge. Beregn 2-3 GB ekstra for hver film du vil lagre fra viaplay. Det er vel en viss fare for å bli stående med en "lemon" hvis man kjøper samsung ser jeg... Har ihvertfall truffet på en sitron med min samsung galaxy S5 SM-G900F med kun 16GB...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...