Gå til innhold

– Ja, For Honor får en egen enspillerkampanje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Meh.

Enig meh.

 

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Meh.

Enig mwh.

 

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Hvis man ikke kunne glede seg over spill som "ikke finnes fra før" er det vel bare undertale som har kommet ut de siste 3 åra.

 

Tror det blir bra jeg, medieval warfare er jo helt rævva med tanke på realisme. Hvis prisen jeg betaler for å spille glitcher, statiske bevegelser, og utdatert grafikk er at de ser ut som "space marines" så tar jeg gjerne det.

 

Men det er ubisoft, så forventingene er stort sett 0 uansett hva de peser ut.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette spillet på gamescom, samtidig som så mange andre spill jeg fikk tid til. Og dette er uten tvil det kuleste, morsomste og mest flytende spillet jeg prøvde. Sverdkampene var helt utrolige, og ikke minst vanskelige! Skjønner ikke hvordan de fleste av dere her bare kan skyve vekk dette spillet når det ikke er noe annet spill med en slik slossmekanikk. I hvert fall ikke en som fungerer såpass flytende. Jeg gleder meg (i tillegg til alle kompisene som prøvde det også) utrolig mye til dette spillet, og det burde dere også! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette spillet på gamescom, samtidig som så mange andre spill jeg fikk tid til. Og dette er uten tvil det kuleste, morsomste og mest flytende spillet jeg prøvde. Sverdkampene var helt utrolige, og ikke minst vanskelige! Skjønner ikke hvordan de fleste av dere her bare kan skyve vekk dette spillet når det ikke er noe annet spill med en slik slossmekanikk. I hvert fall ikke en som fungerer såpass flytende. Jeg gleder meg (i tillegg til alle kompisene som prøvde det også) utrolig mye til dette spillet, og det burde dere også! :)

 

når jeg så på videon så så det ut som et Controller spill. i alle fal. jeg trur fremtiden ligger heler på VR spill der du selv styrer sverdet og skjolde der jeg trur HEMA folk kommer til og vinne ;)
Lenke til kommentar

 

 

Meh.

Enig meh.

 

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Meh.

Enig mwh.

 

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

 

 

Eh du kan ikke sammenligne de spillene. Det her ser 100x bedre ut. Animasjonene er veldig naturtro mens Chivalry er veldig statiske bevegelser som er lett å forutse. Dette ser utrolig morro ut.

Lenke til kommentar

 

 

 

Meh.

 

Enig meh.

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Meh.

 

Enig mwh.

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Eh du kan ikke sammenligne de spillene. Det her ser 100x bedre ut. Animasjonene er veldig naturtro mens Chivalry er veldig statiske bevegelser som er lett å forutse. Dette ser utrolig morro ut.

Det ser ikke 100x bedre ut når de ser ut som space marines

 

Dette er hva en samurai så ut som

 

Samurai.jpg

 

Ikke som dette

 

spacemarine.jpg

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Meh.

 

Enig meh.

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Meh.

 

Enig mwh.

Spillet finnes allerede i form av mdieval warfare fra torn banner. Og der ser samuraier og riddere noe realistiske ut. Og ikke som space marines som i dette spillet.

Eh du kan ikke sammenligne de spillene. Det her ser 100x bedre ut. Animasjonene er veldig naturtro mens Chivalry er veldig statiske bevegelser som er lett å forutse. Dette ser utrolig morro ut.

Det ser ikke 100x bedre ut når de ser ut som space marines

 

Dette er hva en samurai så ut som

 

Samurai.jpg

 

Ikke som dette

 

spacemarine.jpg

Ja jøss, skriker jo skikkelig space marine av dette

 

for-honor-oni-2.png

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette spillet på gamescom, samtidig som så mange andre spill jeg fikk tid til. Og dette er uten tvil det kuleste, morsomste og mest flytende spillet jeg prøvde. Sverdkampene var helt utrolige, og ikke minst vanskelige! Skjønner ikke hvordan de fleste av dere her bare kan skyve vekk dette spillet når det ikke er noe annet spill med en slik slossmekanikk. I hvert fall ikke en som fungerer såpass flytende. Jeg gleder meg (i tillegg til alle kompisene som prøvde det også) utrolig mye til dette spillet, og det burde dere også! :)

 

Hvilken platform prøvde du det på? Virker på en måte som et PC spill, men sikkert kult med force feedback på PS4 kontroller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...